Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Greseli de marketing care ne aduc in pragul falimentului in doi pasi si trei miscari!

de
1618 0 11 Ian. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul nu reprezinta un sector pe care sa il crestem cu angajati fara experienta, fara specializari solide, fara acreditari de top. In marketing investim o mare parte din capitalul de care dispunem si o mare parte din rulajul de profituri. Nu ne mira acest lucru, marketing-ul reprezentand motorul care pune in miscare o suma larga de beneficii pentru afacerile cele mai inteligent conduse.

Iata cateva greseli de marketing care va pot aduce in pragul falimentului mai repede decat ati zice "peste":

1. Ne adresam tuturor? Gresim enorm cand incercam sa aducem beneficii pentru toti consumatorii, cand incercam sa ne adresam unor audiente prost conturate, delimitate in mod defectuos. Nu prea stim cine sunt, nu avem caracteristici de baza pe care sa le luam in calcul, nu stim ce vor, nu stim cum sa vorbim pe limba tuturor deodata si nici nu este posibil. Solutia sta in alegerea unei nise clare pe care sa ne pozitionam si in cadrul careia sa ne facem loc in timp. In tot acest timp trebuie sa actionam prin a ne adresa unui set clar de consumatori, unui set de consumatori care poseda cateva linii clare de comportament.

2. Mizam totul pe ratiune? Iarasi comitem o mare greseala si multi vor arunca cu ce prind in mana catre laptop-uri. Problema pe care trebuie sa o intelegem este faptul ca putem ramane cat de rationali dorim, insa consumatorii cumpara pe baza emotiilor. Nu cumparam intotdeauna pe baza ratiunii, chiar daca ne incanta un anumit set de caracterisiti in plasa unui produs, in portofoliul unui serviciu anumit. Cumparam fiindca bagajul nostru emotional rezoneaza in mod fidel cu bagajul emtional investit in prezentarea, promovarea, grafica ambalajului produsului respectiv.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





3. Investim cat apucam in advertising? Din nou, o mare problema vine din directia investitiilor. Nu neglijati faptul ca 2012 este un an dificil si cu atat mai mult va fi pentru cei care nu isi pot tine banii in buzunare. Asta nu inseamna sa nu investim bani si timp in promovare, insa sursele profiturilor adevarate pot veni, de multe ori si mai rapid, din comunicate de presa, din social media, din blogging si din alte unelte pe care le avem la dispozitie si care nu cer investitii atat de mari in comparatie cu uneltele de advertising activ.


Tags: advertisingmarketinggreseli de marketingafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greseli de marketing care ne aduc in pragul falimentului in doi pasi si trei miscari!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton