Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Impactul culorilor in afacerea dvs

de
1486 0 15 Iun. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In prezent, si cei mai rationali consumatori judeca o carte dupa coperta. Este arhicunoscut ca deciziile de achizitionare ale clientilor se bazeaza foarte mult pe grafica pe care este construita imaginea unei afaceri. Pornind de la logo, la brosuri, carti de vizita samd, totul se reduce la imactul elementelor vizuale in mintea si inima consumatorilor.

Nu o sa vedem prea des case de avocatura sau birouri notariale care sa isi promoveze serviciile in imagini multicolore, forme unduitoare, logo-uri explozive samd. De asemenea, nu o sa vedem agentii de publicitate care sa foloseasca proiectii conservative pentru logo-ul propriu, pentru brosuri samd.

Orice afacere se adreseaza unui anumit public si trebuie sa comunice in modul optim pentru a ajunge sa atraga atentia si sa mentina viu interesul.

In acest sens, culoarea are un mare impact. Iata cateva exemple pentru a face putina lumina in aceasta tema:

1.    Negru – confera eleganta, spirit conservator, classic, putere, stabilitate. Aceasta non-culoare este folosita in special pentru serviciile firmelor cu profil conservator, din domeniul legislatiei, avocaturii, produselor de lux samd.

2.    Portocaliu – probabil cea mai jucausa culoare. Da impresia de creativitate, flexibilitate, actiune, dinamica. Este recomandata pentru produse electronice, pentru promovarea software-urilor si serviciilor din IT, telecomunicatii, web design.

3.    Rosu – da imagina unui brand pasional, puternic, agresiv. Este folosita pentru numeroase produse si servicii, incepand de la vinuri, la produse alimentare, la cosmetice si produse de curatenie.

4.    Albastru – arata incredere, stabilitate si este o culoare folosita cu succes de numeroase produse si servicii din game variate.

5.    Verde – proiecteaza ideea de prospetime, de ecologie, de natural, de libertate. Verdele este o culoare pe care produsele bio/ecologice trebuie sa o foloseasca si restul celor pe baza de plante sau extracte naturale.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




6.    Roz – da ideea de flexibilitate, de produs destinat infrumusetarii si nu numai. Produsele si serviciile promovate sub aceasta culoare dau impresia preturilor mai mici. Este ideala pentru produse cosmetice si de ingrijire, pentru jucarii si carti.

7.    Galben – da o idee de bunastare, de calm, de optimism. Este ideala pentru produse alimentare, pentru ambalaje de bauturi, pentru produse cosmetice si de uz casnic.




Tags: impactul culorilorculoare logoculoare brosura

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Impactul culorilor in afacerea dvs
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton