Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Impactul reclamelor online in randul romanilor

de Victor Oancea 21 Ian. 2014 2365
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Conform unui studiu recent al GFK Romania, 8din 10 romani observa reclamele online, chiar daca nu dau click pe ele. Unele reclame sunt cu scop pur informativ si altele au ca scop unic conversia, vanzarea unui anumit produs sau serviciu.

Conform aceluiasi studiu GFK in Romania, mai mult de 28 de procente dintre cei chestuinati au declarat ca, desi nu dau click pe reclame, ei sunt influentati de mesajul transmis de acestea.

Mai mult, studiul releva faptul ca 73% dintre respondenti considera ca mediul virtual este prea aglomerat de reclame. 58% dintre persoanele chestionate in cadrul sondajului GFK noteaza ca reclamele online au devenit sacaitoare.

In acelasi timp, aproximativ 25% dintre respondenti afirma ca le plac reclamele. Mai mult, 15% considera reclamele ca fiind mesaje in care pot avea incredere.

Care sunt companiile considerate ca fiind cele mai potrivite sa comunice online prin reclame? 70% dintre persoanele chestionate au numit ca fiind ideale pentru promovare online companiile din domenii precum: turism, vacante, divertisment, retail, electronice si electrocasnice.

La polul opus, respondentii considera ca produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice si nealcoolice, suplimentele nutrivite, mancarea, accesoriile pentru animale de companie, partidele politice intra in categoria segementelor carora nu li se potrivesc reclamele online.

Studiul GFK a avut u esantion de 524 de persoane din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani.


Tags: reclame onlineafaceri onlinereclame online 2014sondaj reclame onlineafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]