Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti

de
2614 0 10 Iun. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice firma sau companie isi lanseaza produsele cu ajutorul advertiserilor si marketerilor. Se amplaseaza panouri publicitare, se proiecteaza brosuri si bannere pentru mediul online si lista ramane deschisa. Cert este ca aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa va anuntati intrarea pe piata a noilor produse.

Dar, in definitiv, cum procedam cand lansam un produs? Cand sa il “dam la apa”? Cum comunicam cel mai bine primul mesaj catre clientii carora ne adresam?

Primul pas este sa ne cunoastem bine audienta. Trebuie sa aveti un produs care sa se plieze cu fidelitate pe nevoile si dorintele unui categorii definite de varsta, sex samd. In acest sens trebuie sa alegeti un ton adecvat, un anumit suport din mass-media pe care clientii vizati il prefera si il folosesc si momentul oportun pentru lansarea propriu-zisa.

Momentul potrivit se alege in functie de disponibilitatea clientilor dvs de a va cumpara produsele. Este benefic, uneori, sa va planificati introducerea produsului pe piata in perioadele de sarbatori. In aceste moment, exista o mai mare cerere de produse noi si atractive.

In momentul in care alcatuiti planul de lansare trebuie sa fiti constienti ca majoritatea consumatorilor isi bazeaza deciziile de achizitionare pe dorinta, mai mult decat pe necesitate, pe nevoie concreta. Isi doresc produse care sa le imbunatateasca intreaga viata, chiar daca vorbim  de o geanta de umar sau un sampon cu extract de levantica.

Vor sa se simta valorosi, respectati, atragatori, iubiti samd. Toate aceste sentimente, specific diferitelor categorii de consumatori trebuie anticipate si folosite in cadrul strategiilor de proiectare si de lansare a produselor. Beneficiile oferite de produse sau servicii, sunt principalele cai de a ajunge la inimile clientilor si de a-i pastra alaturi timp indelungat.

O chestiune vitala pentru orice campanie publicitara sau de marketing este exploatarea caracteristicilor exclusive ale produselor. Fie ca vorbim despre singura minge din lume care isi schimba culoarea cand este lovita, sau despre cafeaua care nu doar energizeaza si slabeste, ci albeste si dintii samd, trebuie sa aveti un punct central de interes pentru clienti. Acest punct, sau, de ce nu, puncte, va vor distanta de competie si va vor asigura un succes de proportii mari.


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: lansarea de produsafacerecampanie publicitara

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Care este cea mai buna si ieftina modalitate de a-ti promova afacerea?

de Mihaela Pascu
04 Apr 2016
A promova o afacere reprezinta o provocare permanenta pentru afacerile mici. Indiferent daca abia acum te lansezi in afaceri sau detii deja o afacere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton