Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti

de
2641 0 10 Iun. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice firma sau companie isi lanseaza produsele cu ajutorul advertiserilor si marketerilor. Se amplaseaza panouri publicitare, se proiecteaza brosuri si bannere pentru mediul online si lista ramane deschisa. Cert este ca aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa va anuntati intrarea pe piata a noilor produse.

Dar, in definitiv, cum procedam cand lansam un produs? Cand sa il “dam la apa”? Cum comunicam cel mai bine primul mesaj catre clientii carora ne adresam?

Primul pas este sa ne cunoastem bine audienta. Trebuie sa aveti un produs care sa se plieze cu fidelitate pe nevoile si dorintele unui categorii definite de varsta, sex samd. In acest sens trebuie sa alegeti un ton adecvat, un anumit suport din mass-media pe care clientii vizati il prefera si il folosesc si momentul oportun pentru lansarea propriu-zisa.

Momentul potrivit se alege in functie de disponibilitatea clientilor dvs de a va cumpara produsele. Este benefic, uneori, sa va planificati introducerea produsului pe piata in perioadele de sarbatori. In aceste moment, exista o mai mare cerere de produse noi si atractive.

In momentul in care alcatuiti planul de lansare trebuie sa fiti constienti ca majoritatea consumatorilor isi bazeaza deciziile de achizitionare pe dorinta, mai mult decat pe necesitate, pe nevoie concreta. Isi doresc produse care sa le imbunatateasca intreaga viata, chiar daca vorbim  de o geanta de umar sau un sampon cu extract de levantica.

Vor sa se simta valorosi, respectati, atragatori, iubiti samd. Toate aceste sentimente, specific diferitelor categorii de consumatori trebuie anticipate si folosite in cadrul strategiilor de proiectare si de lansare a produselor. Beneficiile oferite de produse sau servicii, sunt principalele cai de a ajunge la inimile clientilor si de a-i pastra alaturi timp indelungat.

O chestiune vitala pentru orice campanie publicitara sau de marketing este exploatarea caracteristicilor exclusive ale produselor. Fie ca vorbim despre singura minge din lume care isi schimba culoarea cand este lovita, sau despre cafeaua care nu doar energizeaza si slabeste, ci albeste si dintii samd, trebuie sa aveti un punct central de interes pentru clienti. Acest punct, sau, de ce nu, puncte, va vor distanta de competie si va vor asigura un succes de proportii mari.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: lansarea de produsafacerecampanie publicitara

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton