Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing de gherila vs marketing viral!

de
2060 1 12 Mar. 2012
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Luptele de gherila sunt caracterizate de conceptul "fight and flight", sau cum am spune noi romanii, "Da-o si dispari!". Sunt lupte in care combatantii prefera sa deschida conflictul pe neasteptate, luandu-si inamicii prin surprindere, lupte care dureaza foarte putini si la finalul carora combatantii re retrag fulgerator.

Cam asa stau lucrurile si in marketing-ul de gherila. Mergem linistiti pe strada si deodata observam cu trecatori aparent fara tinta, pun de-un dans in strada, un dans in care toti se sincronizeaza perfect si transmit un mesaj care ne ramane in memorie timp indelungat.

Marketing-ul de gherila necesita capital mai sustinut pentru a-si pune in aplicare strategiile de promovare a unui mesaj, a unui produs sau a unor servicii. Este vorba despre o suma de strategii gandite de specialisti, o suma de idei inovative, creative, originale, care sa surprinda si care sa ne incante in acelasi timp.  

In acelasi timp, marketing-ul viral reprezinta o unealta de care se pot folosi si cei cu un laptop si cateva idei indraznete. Un videoclip viral se aseamana unui virus care patrunde intr-o comunitate de internauti si apoi se raspandeste cu viteza unei gripe contagioase. Toti dau share si like-uri, toti twitteresc si astfel, mesajul ajunge sub ochii a mii, milioane de internauti.

In aceasta situatie, marketing-ul viral devine un instrument care ne poate scoate din buzunare sume mai mici de bani. Marketing-ul de gherila implica eforturi mai sporite, eforturi sustinute de echipe de oameni pregatiti sa transmita un mesaj intr-un mod total neconventional.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





In tot acest timp, marketing-ul de gherila poate deveni viral. Iata cum impletim eforturile celor doua unelte intr-o arma cu care ne tintim audientele de interes. Un mesaj de marketing de gherila poate fi inregistrat in componenta video si apoi poate fi lansat prin intermediul retelelor de socializare. Sansele de succes din aceste directii sunt numeroase si cat se poate de solide.


Tags: marketing viralmarketing de gherilamarketing de gherila viralmarketingstrategii de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketing de gherila vs marketing viral!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
rodica grusea 2012-03-15 06:37:48
Aplicatie: 1. "musca si fugi" - pliante in casuta postala; 2. marketing viral - comunicat de presa on line sub forma unei stiri atractive, astfel incat sa fie preluata de cati mai multi reporteri; 3.combinatie a celor 2 variante - la comunicatul de presa se ataseaza si o poza cu pliantul, astfel incat cei care l-au primit (publicul tinta) sa faca legatura cu stirea pe care o vad pe Internet/ la TV/ in presa.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton