Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing-ul de gherila - cel mai eficient instrument in jungla afacerilor

de
2291 0 23 Mai. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul de gherila este diferit de marketing-ul clasic, aducand inovatie, creativitate si spontaneitate in interactiunea cu clientul. Mesajele publicitare frapeaza si sunt gandite pornindu-se de la psihologia umana in principal si mai putin de la statistici, cifre de afaceri, sondaje s.a.m.d.

Acest tip de marketing a fost special conceput pentru antreprenori si pentru afacerile mici. Nu are la baza necesitatea infuziilor mari de capital, ci se pune accentul pe investitia in timp, energie si creativitate. La baza acestui tip de marketing stau munca in echipa si sedintele de brainstorming.

Avantajul suprem al acestui tip de marketing este ca orice antreprenor isi permite sa foloseasca tacticile acestuia si ca mesajul rezultat este unic si atat de frapant incat ramane in memoria audientei foarte mult timp. Aici incep sa isi faca efectul metodele de starnire a emotiilor pe care marketing-ul de gherila le foloseste.

Diversificarea ofertei de servicii si produse nu prezinta pentru marketerii de gherila o importanta foarte mare. In principiu, pentru acestia este esentiala activitatea permanenta de imbunatatire si dezvoltare a produselor si serviciilor din punctul de vedere al calitatii. Pe acelasi model, se da importanta clientilor vechi, pe fidelizarea lor si mai putin pe ideea de castigare de consumatori noi.

Tranzactiile mari si regulate sunt solutia catre succesul in afacerile conduse pe modelul de gherila.

Cu toate ca se pune accentul foarte mult pe unicitate si originalitate in proiectarea mesajelor publicitare, marketing-ul de gherila are ca regula importanta, repetitia. O campanie publicitara de succes, un poster care a reusit sa creasca vanzarile unui produs in mod considerabil trebuie repetate. Clientii isi pastreaza preferintele foarte mult timp si se fidelizeaza foarte puternic.

Un alt punct diferit fata de marketing-ul clasic este preferinta marketing-ului de gherila pentru cooperare in defavoarea competitiei. Timpul, energia si banii cheltuiti pe prospectarea pietei, a concurentei, a serviciilor oferite de acestia s.a.m.d., sunt pierderi sigure si nu sunt vazute ca investitii de catre marketerii de gherila. Acestia considera ca pentru o afacere este benefic sa se lege relatii de cooperare intre antreprenorii din aceeasi nisa sau din nise apropiate, punandu-se accentul pe imbunatatirea legaturii cu angajatii, furnizorii si subcontractorii.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




Per total, in plina dezvoltare, marketerii de gherila stiu cum sa isi faca loc in jungla afacerilor cu ajutorul mesajelor clare, unice si emotionale.


Tags: marketingmarketing de gherilacompetitiedezvoltarea afacerilor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketing-ul de gherila - cel mai eficient instrument in jungla afacerilor
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton