Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna

de
1699 0 25 Iun. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice afacere are nevoie de promovare continua si regulata pentru a-si asigura clientela gata sa le achizitioneze produsele si serviciile. Antreprenorii si managerii responsabili cauta noi metode prin care sa atraga interesul consumatorilor si prin care sa ii fidelizeze pe cei deja existenti. Aveti nevoie de creativitate si flexibilitate in aceste procese si o buna intelegere a psihologiei consumatorilor.

In era advertising-ului si marketing-ului, afacerile incep sa prezinte din ce in ce mai putina credibilitate in fata consumatorilor daca nu recurg la seturi anumite de activitati de promovare. Reclamele, bannere-le, fliere-le, brosurile samd, nu sunt intotdeauna cele mai bune unelte pentru a directiona clienti catre o afacere si este nevoie de mai multa activitate de cautare.

Multi antreprenori au descoperit puterea si impactul testimonialelor clientilor satisfacuti in randul celorlalti posibili. Sa ne gandim putin cum functioneaza. In primul rand, majoritatea clientilor care doresc sa achizitioneze un produs sau serviciu se vor orienta catre sfaturile rudelor sau prietenilor care au le-au folosit deja si care stiu daca vorbim despre rentabilitate si avantaje reale.

In acest sens, publicarea de opinii realiste, credibile si favorabile pe website-ul dedicat afacerii, in ebook-uri, la inceputul cartilor samd, se dovedeste a fi o tactica foarte profitabila.

Majoritatea persoanelor cauta parerile celor care li se aseamana si care doresc acelasi set de caracteristici din partea unui anumit produs. De multe ori, reclamele sunt percepute ca fiind exagerate si nerealiste. Vedem o reclama la un sampon care arata o persoana cu un par superb, cu volum, fara matreata samd, si ne inchipuim ca nu se pot aduna atatea beneficii intr-un singur produs.

In schimb, parerea mai multor consumatori care sa confirme aceste avantaje aduce in discutie noi vanzari importante. Faptul ca sunt prezente aceste pareri face ca un produs, si implicit si compania care il reprezinta sa primeasca o nota importanta de caracter uman, de sentimente calde care sa confere o incredere sporita.

In concluzie, marturiile sunt unelte foarte profitabile si necesita o vizibilitate strategica in randul oricarei prezentari de produs. Expertii ne spun ca ar trebui sa fie in fruntea uneltelor de promovare si sa fie cat mai elaborate. Marturiile reprezentatilor publicatiilor sunt foarte eficiente, de asemenea, punandu-se accentul pe reputatia care se imprumuta de la compania care da un review catre cea promovata.

De asemenea, marturiile vedetelor si expertilor din anumite domenii reusesc cu succes sa imprime o imagine favorabila si castiguri atragatoare pentru antreprenorii care stiu sa profite de pe urma lor.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: testimoniale clientimarturii clientimarketingadvertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton