Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Metro a devenit primul mare retailer cu legume

de Adela Simonescu 01 Iun. 2012 3916
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Metro Cash and Carry lanseaza un program destinat sustinerii micilor producatori locali de legume. Progamul "De-ale noastre" reuseste sa aduca pe rafuturile magazinelor adresate revanzatorilor legume din productia locala. Circa 200 de agricultori din regiunea Poiana Mare si imprejurimi sunt, in mod indirect, furnizorii Metro Cash and Carry pentru rosii, ardei, castraveti si vinete.

„Vrem ca romanii sa puna, din nou, pe masa, produse de-ale noastre. Programul vizeaza, intr-o prima faza, agricultorii din bazinul legumicol Poiana Mare, dar vrem sa-l extindem in toata tara si nu doar pentru legume ci si pentru fructe”, spune Dusan Wilms, directorul general al Metro Cash & Carry Romania.

De asemenea, Dusan Wilms subliniaza faptul ca productia este controlata de Metro din momentul semanatului si pana in momentul in care legumele ajung pe raft.

Investitia in acest proiect ajunge la jumatate de milion de euro. Legumele incluse in program sunt vandute in reteaua de magazine Metro Cash and Carry din toata tara, sub marca "De-ale noastre", noteaza Capital.

Agricultorii participanti in acest program beneficiaza de un centru de colectare, de consultata pe tot parcursul procesului de productie si, desigur, de piata de desfacere asigurata. Mai mult, Metro asigura producatorilor necesarul de seminte pentru rasaduri.

Legumele "De-ale noastre" sunt produse prin tehnologii traditionale, cultivate in pamant, in solar (70%) sau pe camp (30%) si sunt folosite, preponderent, ingrasaminte naturale, mai noteaza Capital.

“Raspundem, astfel, unei nevoi a pietei pentru produsele romanesti. In plus, segmentul micilor producatori este unul dintre acele sectoare care ar avea nevoie de foarte multa atentie, avand un aport considerabil la dezvoltarea sanatoasa a economiei locale”, mai spune Wilms.

Pentru momentul, programul reuneste circa 200 de producatori locali. Planurile de viitor ale Metro Romania sunt de extindere in mai multe regiuni ale tarii si pe mai multe tipuri de culturi.


Tags: metro de-ale noastrede-ale noastreproduse romanesti metro

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]