Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Nevoile consumatorilor si gandirea dincolo de produse si servicii

de
4247 0 27 Aug. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.92
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI

Nevoile consumatorilor sunt rareori intelese la adevaratul lor nivel, in adevarata lor profunzime. In fapt, in afaceri trebuie fie sa gandim ca veritabili psihologi, fie sa ne angajam o armata de profesionisti care sa ne ajute sa livram solutii pentru probleme, solutii pentru dorinte si nevoi. De prea multe ori se intampla ca produsele sau serviciile noastre sa livreze pur si simplu caracteristici si ingrediente, pe ele se pune accentul, in loc sa se puna accentul pe beneficii.

Consumatorii sunt stapanii nostri. Le cercetam fiecare pas, fiecare cuvant rostit, le analizam pe toate si ne punem la punct strategiile de marketing. Detinem produse si servicii si vrem sa le transformam in profit si de cele mai multe ori nici nu stim de ce anume au nevoie clientii nostri, clientii carora ne adresam.

Vindem produse cosmetice fiindca stim ca au nevoie de creme pentru fata, creme pentru calcaie fiindca femeile adora sa aiba calcaie frumoase si catifelate, barbatii adora sa miroasa proaspat cand ies de la dus, seniorii au nevoie de proteze dentare fiindca varsta decide acest lucru.

In fapt, femeile au nevoie sa fie apreciate si adorate, sa le aiba o piele care sa dovedeasca tineretea, barbatii au nevoie de siguranta atunci cand cumpara un deodorant sau un gel de dus, seniorii au nevoie de siguranta si restabilirea respectului atunci cand isi cumpara o proteza dentara sau alte produse care raspund nevoilor lor.
Ideea centrala este ca trebuie sa priviti dincolo de produse si sa realizati carei nevoi raspundeti cu adevarat.

Oamenii au cateva nevoie principale:nevoie fiziologice, nevoia de siguranta, nevoia de iubire si apreciere, nevoia de confirmare a respectului de sine si nevoia de a fi in pas cu ce se petrece pe piata. Aceasta teorie a fost gandita de cercetatorul Abraham Maslow si cuprinde intregul set de principii si valori in functie de care trebuie sa ne proiectam produsele sau serviciile.

Atunci cand afacerile vor vinde siguranta, iubire, restabilirea respectului de sine samd, atunci afacerile vor detine cu adevarat un succes genuin.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: afacerinevoi consumatoriconsumatoriclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Nevoile consumatorilor si gandirea dincolo de produse si servicii
Rating:
Nota: 4.92 din 6 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton