Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Noi metode de marketing. Cum functioneaza neuromarketingul - studiu de caz

de
2233 0 03 Nov. 2015
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Neuromarketingul, una dintre cele mai noi ramuri ale industriei de publicitate, se bazeaza pe stiinta de a descoperi exact ce si cand isi doresc consumatorii.

De la firma Buyer Brain, companie romaneasca specializata pe neuromarketing, aflam ca, uneori metodele traditionale de cercetare a pietei nu ofera informatii suficient de relevante pentru a genera ideile creative valoroase. Asadar, neuromarketingul ar putea fi solutia.

Studiu de caz - Apicola Costache

La finalul lui 2012, primul antreprenor care a comandat un studiu de neuromarketing in Romania este Apicola Costache, lider pe piata autohtona in productia si distributia de miere.

“Genul de informatii pe care le-am obtinut prin tehnica neuro nu ar fi iesit niciodata la suprafata prin metodele traditionale de cercetare de piata.

Si pentru a eficientiza la maximum investitia pe care o vom face in campania de rebranding si comunicare, am preferat sa mergem la sigur cu o cercetare de neuromarketing”, spune Dl. Marius Cazacu, proprietarul business-ului.

Astfel, Buyerbrain a testat:
- perceptia consumatorilor cu privire la miere ca o categorie de produs si a identificat atributele pe care oamenii le asociaza cel mai usor, la nivel inconstient, cu mierea;

- perceptia asupra ambalajului produsului (in comparatie cu cele ale concurentei);

- vizibilitatea produsului la raft.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii





Cercetarea a fost realizata cu ajutorul EEG, GSR si a ochelarilor cu functie de eye-tracking.

Neuromarketingul se bazeaza pe date stiintifice exacte

Neuromarketingul este primul domeniu in cercetarea de piata care se bazeaza pe date stiintifice exacte (evidence-based), obtinute prin:

- masuratori neuroimagistice (EEG si RMN functional);
- masuratori psiho-fiziologice (ritmul batailor inimii, conductibilitatea pielii, etc.);
- ochelari cu functie de eye-tracking, care stabilesc centrele de focalizare a atentiei vizuale. 

Economia comportamentala a demontat mitul rationalitatii in alegerile financiare, aratand rolul pe care procesele inconstiente ale creierului nostru il au in deciziile de cumparare, se arata pe http://buyerbrain.com




Tags: marketingneuromarketingstudiu de neuromarketingbuyerbraincercetare de piata

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Noi metode de marketing. Cum functioneaza neuromarketingul - studiu de caz
Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton