Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noi metode de marketing. Cum functioneaza neuromarketingul - studiu de caz

de Idei de afaceri 03 Nov. 2015 5190
5 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Neuromarketingul, una dintre cele mai noi ramuri ale industriei de publicitate, se bazeaza pe stiinta de a descoperi exact ce si cand isi doresc consumatorii.

De la firma Buyer Brain, companie romaneasca specializata pe neuromarketing, aflam ca, uneori metodele traditionale de cercetare a pietei nu ofera informatii suficient de relevante pentru a genera ideile creative valoroase. Asadar, neuromarketingul ar putea fi solutia.

Studiu de caz - Apicola Costache

La finalul lui 2012, primul antreprenor care a comandat un studiu de neuromarketing in Romania este Apicola Costache, lider pe piata autohtona in productia si distributia de miere.

“Genul de informatii pe care le-am obtinut prin tehnica neuro nu ar fi iesit niciodata la suprafata prin metodele traditionale de cercetare de piata.

Si pentru a eficientiza la maximum investitia pe care o vom face in campania de rebranding si comunicare, am preferat sa mergem la sigur cu o cercetare de neuromarketing”, spune Dl. Marius Cazacu, proprietarul business-ului.

Astfel, Buyerbrain a testat:
- perceptia consumatorilor cu privire la miere ca o categorie de produs si a identificat atributele pe care oamenii le asociaza cel mai usor, la nivel inconstient, cu mierea;

- perceptia asupra ambalajului produsului (in comparatie cu cele ale concurentei);

- vizibilitatea produsului la raft.

Cercetarea a fost realizata cu ajutorul EEG, GSR si a ochelarilor cu functie de eye-tracking.

Neuromarketingul se bazeaza pe date stiintifice exacte

Neuromarketingul este primul domeniu in cercetarea de piata care se bazeaza pe date stiintifice exacte (evidence-based), obtinute prin:

- masuratori neuroimagistice (EEG si RMN functional);
- masuratori psiho-fiziologice (ritmul batailor inimii, conductibilitatea pielii, etc.);
- ochelari cu functie de eye-tracking, care stabilesc centrele de focalizare a atentiei vizuale. 

Economia comportamentala a demontat mitul rationalitatii in alegerile financiare, aratand rolul pe care procesele inconstiente ale creierului nostru il au in deciziile de cumparare, se arata pe http://buyerbrain.com




Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: marketingneuromarketingstudiu de neuromarketingbuyerbraincercetare de piata

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]