Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile

de
1313 0 06 Oct. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Branding-ul este un concept cheie care a intrat in vocabularul romanilor de foarte mult timp. Cu toate acestea nu multi inteleg ideea din spatele branding-ului, modul in care acesta functioneaza, motivele pentru care ne putem numi afacerile ca branduri veritabile. In primul rand este nevoie de afaceri profitabile, noi, originale in mare masura, solide si de incredere pentru audienta careia se adreseaza.

Branding-ul este un concept genial. El face diferenta intre o pereche banala de blugi si blugii Mango, dintre o pereche ordinara de pantofi si o pereche de Manolo Blahnik si tot asa.

Asta inseamna cu adevarat sa devii un brand. Afacerile tale sunt recunoscute de audienta in mare masura cu o perceptie profunda asupra unor elemente diversificate, printre care si:nivel de calitate, nivel de pret, stil si gusturi, set de emotii si trairi care vin la pachet cu produsele din portofoliu.

Este destul de straniu sa ne gandim ca marile companii si cele mai de succes companii ne vand emotii, ne vand stari de spirit si nu doar pantofi, genti, cutii de margarina, software-uri si tuburi de pastile.


Realitatea care reuseste in cea mai buna forma sa contureze conceptul de branding este aceasta, in care se pune accent pe nevoile emotionale ale clientilor si redarea lor sub orice forma este nevoie. Avem nevoie sa ne simtim valorosi si apelam la produse care ne cresc stima in noi insine, avem nevoie sa ne simtim tineri si cumparam produse care ne promit un aspect mai tineresc sau chiar o imbunatatire majora a sanatatii noastre.

In aceasta lumina, orice produse si servicii care se doresc de succes au nevoie de un set de emotii si stari de spirit care sa le aduca in maniera potrivita sub ochii cumparatorilor.

In mare parte, aceste rezultate sunt indeplinite prin intermediul campaniilor de marketing si de advertising. Specialistii apartinand acestor doua domenii sunt cei mai avizati in a culege informatiile legate de nevoile si dorintele, problemele si aspiratiile audientei potrivite si apoi, in a le reda in maniera optima pentru vanzari avantajoase, conduse din inertie, cu simplitate si eleganta sporite.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: brandbrandingmarketingadvertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitor pt magazin online viagra naturala

Intrebare: este cineva interesat sa pornim magazin online viagra naturala pe baza de caviar, ierburi afrodisiace si miere?
am exclusivitatea pt Romania de la producator. In Dubai cutia de 12 plicuri se vinde cu 100 euro. Am mostre. Performante sexuale -48 h!
detalii pe email:gloriana.windsor@hotmail.com
‭+40 (741) 625 152‬
multumesc!

Necesara o investitie de 10 mii euro.
Am know how, o sa punem si pe Emag etc


Raspuns: Buna seara, as vrea sa stiu de ce investitia necesita 10.000 ?. Se pot avea detalii?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton