Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile

de
1273 0 06 Oct. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Branding-ul este un concept cheie care a intrat in vocabularul romanilor de foarte mult timp. Cu toate acestea nu multi inteleg ideea din spatele branding-ului, modul in care acesta functioneaza, motivele pentru care ne putem numi afacerile ca branduri veritabile. In primul rand este nevoie de afaceri profitabile, noi, originale in mare masura, solide si de incredere pentru audienta careia se adreseaza.

Branding-ul este un concept genial. El face diferenta intre o pereche banala de blugi si blugii Mango, dintre o pereche ordinara de pantofi si o pereche de Manolo Blahnik si tot asa.

Asta inseamna cu adevarat sa devii un brand. Afacerile tale sunt recunoscute de audienta in mare masura cu o perceptie profunda asupra unor elemente diversificate, printre care si:nivel de calitate, nivel de pret, stil si gusturi, set de emotii si trairi care vin la pachet cu produsele din portofoliu.

Este destul de straniu sa ne gandim ca marile companii si cele mai de succes companii ne vand emotii, ne vand stari de spirit si nu doar pantofi, genti, cutii de margarina, software-uri si tuburi de pastile.


Realitatea care reuseste in cea mai buna forma sa contureze conceptul de branding este aceasta, in care se pune accent pe nevoile emotionale ale clientilor si redarea lor sub orice forma este nevoie. Avem nevoie sa ne simtim valorosi si apelam la produse care ne cresc stima in noi insine, avem nevoie sa ne simtim tineri si cumparam produse care ne promit un aspect mai tineresc sau chiar o imbunatatire majora a sanatatii noastre.

In aceasta lumina, orice produse si servicii care se doresc de succes au nevoie de un set de emotii si stari de spirit care sa le aduca in maniera potrivita sub ochii cumparatorilor.

In mare parte, aceste rezultate sunt indeplinite prin intermediul campaniilor de marketing si de advertising. Specialistii apartinand acestor doua domenii sunt cei mai avizati in a culege informatiile legate de nevoile si dorintele, problemele si aspiratiile audientei potrivite si apoi, in a le reda in maniera optima pentru vanzari avantajoase, conduse din inertie, cu simplitate si eleganta sporite.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: brandbrandingmarketingadvertising

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
09 Mai 2016
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton