Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata Marketing - Cum sa faceti impresie cu o simpla carte de vizita

de
3328 0 13 Mai. 2008
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Desi poate nu pare, o carte de vizita este parte integranta a planului de marketing al unei firme. Si inca una extrem de eficienta, raportat la dimensiunile ei si la costul de productie.

Desigur, nu trebuie sa va asteptati ca ea sa spuna totul despre firma dvs., ci doar sa prezinte o imagine profesionista, pe care oamenii sa si-o aminteasca.

O carte de vizita contribuie la crearea primei impresii despre dvs. si firma dvs. si este la fel de graitoare ca si costumul pe care il purtati sau ca servieta in care va tineti actele si materialele de prezentare.

Cartea potrivita la locul potrivit
Alegeti o carte de vizita cu un aspect adecvat afacerii pe care o desfasurati. Daca, de exemplu, sunteti consultant financiar, o carte de vizita viu colorata, cu tot felul de floricele si brizbriuri pe ea, va ajunge in primul cos de gunoi.

La fel, daca va ocupati cu tuningul auto (personalizarea masinilor cu inscriptionari si accesorii menite sa atraga atentia), o carte de vizita seaca, in alb si negru, va avea aceeasi soarta.

Din acest motiv, atunci cand ii concepeti designul, identificati in primul rand stilul care sustine cel mai bine imaginea pe care vreti s-o promovati pentru afacerea dvs. In principiu, e vorba de cinci stiluri pe care trebuie sa le luati in considerare:

1. Stilul simplu. O carte de vizita din aceasta categorie este tiparita de obicei cu negru pe carton alb sau crem. Este cea mai potrivita alegere atunci cand urmariti strict factorul "utilitate" - anume transmiterea catre destinatar a numelui firmei, a numelui dvs. si a datelor de contact.

De regula, aceasta se intampla atunci cand potentialii dvs. clienti sunt oameni foarte seriosi, care nu se lasa impresionati de artificiile de design, oameni de genul "Sa vedem faptele/cifrele". Designul cartii de vizita este simplu, informatiile sunt clare si concise.

2. Stilul cu poza. Sa va puneti fotografia pe cartea de vizita este o miscare care il ajuta pe potentialul client/partener sa isi aminteasca mai bine de dvs. la viitoarea intalnire. Se creeaza deja o relatie ceva mai puternica decat in cazul in care fotografia ar fi lipsit.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





De asemenea, o imagine a produsului comercializat sau o reprezentare grafica a avantajului pe care il oferiti clientilor dvs. este mai sugestiva si mai bogata in informatii decat un text de o jumatate de pagina. Putina culoare nu strica nici ea.

3. Stilul tactil. Da, unele modele de carti de vizita ies in evidenta prin faptul ca, atunci cand sunt pipaite, "suna" altfel decat cele clasice. Astfel, se poate folosi ca suport pentru inscriptionarea datelor (in loc de carton) o foita din lemn sau chiar o placuta din metal.

Si forma poate fi una iesita din comun - reprezentand conturul unui autoturism, de exemplu, sau avand margini, indoituri, zone in relief. Cartile de vizita tactile sunt mai scumpe decat cele obisnuite deoarece realizarea lor implica un proces de productie complet diferit (se folosesc stante, de exemplu), dar in multe cazuri utilizarea lor face toti banii.

4. Stilul multi-functional. O carte de vizita poate face mai mult decat sa transmita un nume si un numar de telefon: poate fi folosita pe post de cupon de reducere la achizitionarea produsului/serviciului, poate avea pe verso o harta detaliata (foarte utila) sau un calendar pe anul in curs. Cu cat e mai utila, cu atat sunt mai mici sansele sa fie trecuta cu vederea sau aruncata.

5. Stilul crazy. E vorba aici de variante extravagante, unde imaginatia joaca un rol important - este permisa orice gaselnita menita sa atraga atentia. Doua exemple: carti de vizita din ciocolata sau carti de vizita care se pliaza si formeaza o cutiuta in care se pot tine agrafe de birou, capse sau diverse alte maruntisuri utile la locul de munca.

Verificati corectitudinea datelor
In fine, s-ar putea sa vi se para un sfat de la sine inteles, dar insistam totusi asupra lui (nu de alta, dar vrem sa va scutim de un drum nenecesar la atelierul de imprimari, precum si de o cheltuiala in plus): inainte de a lansa comanda pentru un set de carti de vizita, verificati de cinci ori daca ati trecut toate datele dorite si daca acestea sunt corecte.

O carte de vizita cu un design care sa il lase cu gura cascata pe destinatar nu face doi bani daca numarul de telefon trecut acolo e gresit.



Tags: banicarte de vizitacarte

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Piata Marketing - Cum sa faceti impresie cu o simpla carte de vizita
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

3 idei legate de Internet prin care sa economisesti bani in afaceri

de Mircea Dragnea
25 Mar 2015
Cand ai un buget restrans (si care este acel antreprenor care sa nu aiba asa ceva?), este neaparat necesar sa economisesti si sa calculezi cu atentie...

Cum poti face bani pe YouTube ascultand muzica ta preferata

de Andrioae Ruxandra
17 Iul 2014
Site-ul YouTube este accesat de mai mult de un miliard de oameni pe luna, si asta inseamna o audienta extrem de mare. Daca vrei sa faci bani online,...

Un plan de marketing ca la carte: 5 aspecte esentiale pe care sa le urmaresti!

de Ilinca Dobrescu
02 Mai 2014
Planul de afaceri nu va sta niciodata in picioare in lipsa unui plan de marketing bine construit. Delimitam mai jos cele 5 aspecte esentiale de...

Vrei sa iti promovezi afacerea in mod eficient, dar cu bani putini? Iata 3 strategii utile

de Maria Nicutar
02 Feb 2014
Ai nevoie de bani ca sa poti face bani, adevarat? Evident ca este adevarat. Foarte putini antreprenori au reusit sa dea lovitura cu o simpla idee,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton