Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata Marketing - Secretul unei reclame reusite!

de
2154 0 09 Sep. 2008
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pentru a transmite in mod eficient un mesaj in ziua de azi, trebuie sa abandonati vechea idee cum ca “important e ca mesajul sa ajunga la cat mai multi oameni”.

In realitate, un singur lucru e important: ca mesajul dvs. sa ajunga la cine trebuie. Asadar, cunoasteti-va potentialul client, si concentrati-va asupra lui, personal. Asta e cheia. Decizia de a cumpara nu o ia o masa de oameni, ci un barbat sau o femeie care citeste ziarul preferat dimineata, in bucatarie, sau urmareste seara, la televizor, emisiunea care il intereseaza. 

Pentru foarte multi intreprinzatori, cautarea de noi clienti seamana cu pescuitul la copca: fac o spartura in gheata, leaga de firul unditei o momeala oarecare, o scufunda in apa si asteapta, in speranta ca ceva-ceva tot s-o prinde. Ce nu inteleg acesti oameni este ca, in primul rand, nu trebuie sa sparga gheata oriunde, conteaza sa o sparga in locul optim. Si, in al doilea rand, nu inteleg ca trebuie sa foloseasca momeala potrivita pentru tipul de peste pe care vor sa-l prinda.

A alege locul optim pentru a va lansa oferta inseamna sa identificati locul unde este cel mai probabil sa se afle clientii pe care ii vizati. Iar pentru asta nu trebuie decat sa le intocmiti acestora un portret-robot, pe principiul ca, stiind cam ce fel de oameni sunt, puteti sa va dati seama destul de exact si unde ii gasiti. Ca urmare, raspundeti la intrebarea: “Cine este clientul meu?”, iar raspunsul s-ar putea sa fie ceva de genul:

1. Are intre 25 si 35 de ani;
2. Este casatorit;
3. Locuieste pe o raza de 5 km in jurul reperului cutare;
4. Are copii de scoala primara;
5. Conduce masina personala cel putin 100 km pe saptamana.

Daca nu sunteti in masura sa enumerati rapid cinci astfel de caracteristici ale oamenilor pe care vreti sa vi-i transformati in clienti, afacerea dvs. nu va ajunge prea departe. Ca sa va fie mai usor cu raspunsul, ganditi-va la cei mai buni 10 clienti ai dvs. in momentul de fata. Ce au ei in comun?


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Odata intocmit portretul-robot, lucrurile devin mai clare. Ati descoperit, sa zicem, ca tintiti spre un segment format din oameni de afaceri de un anumit calibru. Ce locuri frecventeaza acestia? Restaurante de lux, Camere de Comert, centre de afaceri, aeroporturi, hypermarket-uri? Foarte bine.

Poate ca nu veti putea sa amplasati panouri publicitare cu oferta dvs. in locurile respective, dar cu siguranta veti putea sa cumparati reclama in publicatiile care se distribuie gratuit acolo. In plus, se poate miza pe faptul ca orice asemenea potential client conduce o masina mai “suparata”, ca urmare luati in vizor service-urile auto ale marcilor notorii, precum si benzinariile sau spalatoriile cu o anumita tinuta.

Am ajuns acum la “momeala”. “Momeala” inseamna o oferta care raspunde unei anumite nevoi a “pestilor” vizati. Pastrand exemplul de mai sus, al oamenilor de afaceri, si presupunand ca ati editat un ghid (“Vizita de afaceri in strainatate”), “momeala” dvs. va suna in felul urmator: “Calatoriti des peste hotare, in interes de afaceri? Ghidul X va arata cum sa evitati orice situatie neplacuta si cum sa cheltuiti cat mai putini bani!”

Punct ochit, punct lovit! Fara cheltuieli inutile de reclama! Si asta doar pentru ca ati sacrificat putin timp gandindu-va cine e clientul dvs. si unde il gasiti.



Tags: afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Piata Marketing - Secretul unei reclame reusite!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton