Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata Marketing - Secretul unei reclame reusite!

de
2115 0 09 Sep. 2008
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pentru a transmite in mod eficient un mesaj in ziua de azi, trebuie sa abandonati vechea idee cum ca “important e ca mesajul sa ajunga la cat mai multi oameni”.

In realitate, un singur lucru e important: ca mesajul dvs. sa ajunga la cine trebuie. Asadar, cunoasteti-va potentialul client, si concentrati-va asupra lui, personal. Asta e cheia. Decizia de a cumpara nu o ia o masa de oameni, ci un barbat sau o femeie care citeste ziarul preferat dimineata, in bucatarie, sau urmareste seara, la televizor, emisiunea care il intereseaza. 

Pentru foarte multi intreprinzatori, cautarea de noi clienti seamana cu pescuitul la copca: fac o spartura in gheata, leaga de firul unditei o momeala oarecare, o scufunda in apa si asteapta, in speranta ca ceva-ceva tot s-o prinde. Ce nu inteleg acesti oameni este ca, in primul rand, nu trebuie sa sparga gheata oriunde, conteaza sa o sparga in locul optim. Si, in al doilea rand, nu inteleg ca trebuie sa foloseasca momeala potrivita pentru tipul de peste pe care vor sa-l prinda.

A alege locul optim pentru a va lansa oferta inseamna sa identificati locul unde este cel mai probabil sa se afle clientii pe care ii vizati. Iar pentru asta nu trebuie decat sa le intocmiti acestora un portret-robot, pe principiul ca, stiind cam ce fel de oameni sunt, puteti sa va dati seama destul de exact si unde ii gasiti. Ca urmare, raspundeti la intrebarea: “Cine este clientul meu?”, iar raspunsul s-ar putea sa fie ceva de genul:

1. Are intre 25 si 35 de ani;
2. Este casatorit;
3. Locuieste pe o raza de 5 km in jurul reperului cutare;
4. Are copii de scoala primara;
5. Conduce masina personala cel putin 100 km pe saptamana.

Daca nu sunteti in masura sa enumerati rapid cinci astfel de caracteristici ale oamenilor pe care vreti sa vi-i transformati in clienti, afacerea dvs. nu va ajunge prea departe. Ca sa va fie mai usor cu raspunsul, ganditi-va la cei mai buni 10 clienti ai dvs. in momentul de fata. Ce au ei in comun?


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




Odata intocmit portretul-robot, lucrurile devin mai clare. Ati descoperit, sa zicem, ca tintiti spre un segment format din oameni de afaceri de un anumit calibru. Ce locuri frecventeaza acestia? Restaurante de lux, Camere de Comert, centre de afaceri, aeroporturi, hypermarket-uri? Foarte bine.

Poate ca nu veti putea sa amplasati panouri publicitare cu oferta dvs. in locurile respective, dar cu siguranta veti putea sa cumparati reclama in publicatiile care se distribuie gratuit acolo. In plus, se poate miza pe faptul ca orice asemenea potential client conduce o masina mai “suparata”, ca urmare luati in vizor service-urile auto ale marcilor notorii, precum si benzinariile sau spalatoriile cu o anumita tinuta.

Am ajuns acum la “momeala”. “Momeala” inseamna o oferta care raspunde unei anumite nevoi a “pestilor” vizati. Pastrand exemplul de mai sus, al oamenilor de afaceri, si presupunand ca ati editat un ghid (“Vizita de afaceri in strainatate”), “momeala” dvs. va suna in felul urmator: “Calatoriti des peste hotare, in interes de afaceri? Ghidul X va arata cum sa evitati orice situatie neplacuta si cum sa cheltuiti cat mai putini bani!”

Punct ochit, punct lovit! Fara cheltuieli inutile de reclama! Si asta doar pentru ca ati sacrificat putin timp gandindu-va cine e clientul dvs. si unde il gasiti.



Tags: afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Piata Marketing - Secretul unei reclame reusite!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton