Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile

de
1228 0 20 Oct. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care vrei sa ii atragi. De ce ar cumpara florile sau produsele tale, mai ales daca piata este aglomerata?

Te va avantaja pretul, vei practica reduceri si promotii de fiecare data cand sau bilantul devine infricosator? Ai in minte o piata tinta  sau un plafon de vanzari pentru urmatoarele 12 luni?

Nu este nevoie de grafice complicate sau consultanti scumpi pentru a dezvolta un sistem de marketing eficient. Ceea ce este sigur este necesitatea unui plan, care ofera o harta a afacerii pentru prezent si viitor. Un plan de marketing bun
- te poate ajuta sa identifici ce clienti
- reprezinta perspectiva cea mai buna pentru ceea ce vinzi,
- te ajuta sa evaluezi datele despre companie in functie de industrie si piata
- sa urmaresti rezultatele pentru a invata ce functioneaza si ce nu.

Scopul acestuia este sa iti organizeze resursele si eforturile astfel incat sa iti cresti vanzarile. Pur si simplu este un document care cuprinde obiectivele, tacticile si strategiile prin care o anumita companie isi atinge obiectivele pentru un an calendaristic.

La ce foloseste mai exact?
- te ajuta sa te organizezi mai bine
- te ajuta sa iti planifici cheltuielile de marketing si sa le poti integra intr-un flux previzibil de cash , pentru ca bugetul de marketing stabilit este impartit pe luni si actvitati.
- prin el poti economisi investitia in marketing pe care ai face-o fara sa ai un plan de marketing, pentru ca de obicei lipsa acestuia poate duce la investitii repetitive si ineficiente, pentru ca lipseste perspectiva de ansamblu a cheltuielilor
- te ajuta sa prioritizezi actiunile in functie de importanta lor reala;
- iti da in permanenta perspectiva de ansamblu asupra intregii activitati de marketing pe toata perioada anului.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




Desi in lipsa unui plan te poti misca mai repede, dar s-ar putea sa te indrepti in directia gresita.

Cele patru actiuni de inceput pentru un marketing bun sunt:

a. Gaseste un soi de trandafiri sau un produs rezultat din acestia potrivit cu piata pe care vei activa.
b. Vinde florile sau produsele pentru o suma care sa spuna clientilor vizati ca este o afacere buna.
c. Creeaza o o perceptie adecvata prin multiple canale de comunicare, incluzand afise, e-mailuri, pliante, brosuri si carti postale, spoturi TV si radio, anunturi in ziare sau reviste, pe Internet si altele.
d. Trebuie sa distribui florile sau produsele  in locurile in care clientii vizati il pot gasi cu usurinta.

Daca poti pune preturile potrivite unui fir, buchet de trandafiri sau al unui borcan de dulceata produsul in fata clientului potrivit, ai reusit in mare parte sa faci un marketing bun. Insa aceasta este o chestiune de timp si observatie, pentru ca nu vanzarile masive sunt cheia succesului, ci profitul. Scopul marketingului este sa genereze interes si recunoastere, care vor duce catre vanzarile care vor stimula profitul.

De aceea, trebuie sa creezi o strategie si sa alcatuiesti mesaje convingatoare pentru clientii vizati, care sa promita doar ceea ce poti sa oferi cu adevarat. Nici una dintre aceste instrumente nu are un cost ridicat, pentru ca iti poti concepe singur in anumite programe de editare de flyere, postere sau carti de vizita, pe care le puteti imprima apoi la un nu necesita o productie cu costuri exagerate. Cu ajutorul acestora poti crea identitatea vizuala a afacerii tale, dupa care clientii te vor recunoaste.



Tags: planplan de marketingmarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton