Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul

de
942 0 16 Iul. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, modalitatile de marketing au cunoscut o schimbare radicala, fiind indreptate catre mediul digital. Din aceasta cauza, platformele traditionale de marketing au cunoscut o scadere. Bugetele acestora au fost micsorate, online-ul castigand teren in ceea ce priveste platformele de marketing.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



 
E-commerce-ul este in plina expansiune, brandurile apar tot mai mult pe Facebook, comertul social fiind in crestere, iar comertul mobil devine mai fierbinte. Noua revolutie digitala pare a fi pregatita sa acapareze totul.
 
Un studiu realizat de ThinkVine arata ca 25% din nivelul de marketing senior raporteaza ca digitalul a depasit deja media traditionale in ceea ce priveste bugetele de marketing. Aproximativ 55% dintre ei cred ca aceasta tranzitie va avea loc in aproximativ 2 pana la 5 ani.
 
Multi se gandesc ca ar putea fi inceputul sfarsitului promovarii prin canalele traditionale, dar se pare ca unele platforme nu au fost depasite inca. Studii si cercetari ale diferitelor organizatii aproba in mod repetat longevitatea si eficienta marketingului traditional. In continuare sunt prezentate cateva dintre instrumentele media care continua sa faca diferenta.
 
Televiziunea
Televiziunea continua sa se mentina pe primul loc in ceea ce priveste platformele de marketing, comandand aproximativ o treime din toate bugetele de marketing. Conform celor de la Experian Marketing/Simmons Connect, americanii petrec aproximativ 27 de ore pe saptamana in fata televizorului, ceea ce inseamna circa 4 ore pe zi. 
 
Panouri publicitare si evenimente
Chiar daca sunt mici, aceste platforme au reusit sa isi mentina propriile nise in bugetele de marketing. Ele ajung acolo unde TV-ul, internetul sau radioul nu o fac si lucreaza uneori mai ieftin decat aceste platforme. In plus, este si mai usor sa lucrezi cu ele.
 
Relatii publice
Iti amintesti selfie-ul pe care Ellen DeGeneres l-a facut cu un Samsung Galaxy Note 3 in timpul Oscarurilor din acest an? Asta inseamna PR, iar exemplele pot continua. Acest exemplu demonsteaza puterea PR-ului. Nu trebuie sa faci nimic iesit din comun, trebuie doar sa te gandesti la ceva scandalos, nu negativ, care poate conecta brandul cu publicul fara sa platesti ceva.
 
Specialistii in PR construiesc o relatie autentica cu jurnalistii locali si nationali. Poti lansa produsele si serviciile in asa fel incat brandul tau sa apara in stiri, fara sa fii nevoit sa platesti pentru acest tip de promovare.
 
Radio
Radioul inca tine conectati oamenii din fiecare tara a lumii. Intelegerea acestuia a crescut in ultimii ani. Atinge acest vechi favorit si obtine atentia publicului cu un cost mult mai mic.
 
Sponsor evenimente si cluburi locale
Sa fii sponsorul unor evenimente te poate tine in legatura cu publicul tinta. Sponsorizeaza evenimente scolare, un eveniment de Craciun etc. si atrage atentia.
 
Imbina platformele de marketing
Fiecare platforma de marketing are propriile sale forte unice. Ziarele pot fi citite oriunde, oricand, televiziunea tipareste imaginile in minte, insa nu exista o singura platforma care sa le faca pe toate. De aceea, este bine sa le combini pentru o eficienta mai mare. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimarketingafaceri marketingplatforme marketingmix marketingpromovare afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton