Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul

de
966 0 16 Iul. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, modalitatile de marketing au cunoscut o schimbare radicala, fiind indreptate catre mediul digital. Din aceasta cauza, platformele traditionale de marketing au cunoscut o scadere. Bugetele acestora au fost micsorate, online-ul castigand teren in ceea ce priveste platformele de marketing.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii



 
E-commerce-ul este in plina expansiune, brandurile apar tot mai mult pe Facebook, comertul social fiind in crestere, iar comertul mobil devine mai fierbinte. Noua revolutie digitala pare a fi pregatita sa acapareze totul.
 
Un studiu realizat de ThinkVine arata ca 25% din nivelul de marketing senior raporteaza ca digitalul a depasit deja media traditionale in ceea ce priveste bugetele de marketing. Aproximativ 55% dintre ei cred ca aceasta tranzitie va avea loc in aproximativ 2 pana la 5 ani.
 
Multi se gandesc ca ar putea fi inceputul sfarsitului promovarii prin canalele traditionale, dar se pare ca unele platforme nu au fost depasite inca. Studii si cercetari ale diferitelor organizatii aproba in mod repetat longevitatea si eficienta marketingului traditional. In continuare sunt prezentate cateva dintre instrumentele media care continua sa faca diferenta.
 
Televiziunea
Televiziunea continua sa se mentina pe primul loc in ceea ce priveste platformele de marketing, comandand aproximativ o treime din toate bugetele de marketing. Conform celor de la Experian Marketing/Simmons Connect, americanii petrec aproximativ 27 de ore pe saptamana in fata televizorului, ceea ce inseamna circa 4 ore pe zi. 
 
Panouri publicitare si evenimente
Chiar daca sunt mici, aceste platforme au reusit sa isi mentina propriile nise in bugetele de marketing. Ele ajung acolo unde TV-ul, internetul sau radioul nu o fac si lucreaza uneori mai ieftin decat aceste platforme. In plus, este si mai usor sa lucrezi cu ele.
 
Relatii publice
Iti amintesti selfie-ul pe care Ellen DeGeneres l-a facut cu un Samsung Galaxy Note 3 in timpul Oscarurilor din acest an? Asta inseamna PR, iar exemplele pot continua. Acest exemplu demonsteaza puterea PR-ului. Nu trebuie sa faci nimic iesit din comun, trebuie doar sa te gandesti la ceva scandalos, nu negativ, care poate conecta brandul cu publicul fara sa platesti ceva.
 
Specialistii in PR construiesc o relatie autentica cu jurnalistii locali si nationali. Poti lansa produsele si serviciile in asa fel incat brandul tau sa apara in stiri, fara sa fii nevoit sa platesti pentru acest tip de promovare.
 
Radio
Radioul inca tine conectati oamenii din fiecare tara a lumii. Intelegerea acestuia a crescut in ultimii ani. Atinge acest vechi favorit si obtine atentia publicului cu un cost mult mai mic.
 
Sponsor evenimente si cluburi locale
Sa fii sponsorul unor evenimente te poate tine in legatura cu publicul tinta. Sponsorizeaza evenimente scolare, un eveniment de Craciun etc. si atrage atentia.
 
Imbina platformele de marketing
Fiecare platforma de marketing are propriile sale forte unice. Ziarele pot fi citite oriunde, oricand, televiziunea tipareste imaginile in minte, insa nu exista o singura platforma care sa le faca pe toate. De aceea, este bine sa le combini pentru o eficienta mai mare. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimarketingafaceri marketingplatforme marketingmix marketingpromovare afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton