Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul

de
1010 0 16 Iul. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, modalitatile de marketing au cunoscut o schimbare radicala, fiind indreptate catre mediul digital. Din aceasta cauza, platformele traditionale de marketing au cunoscut o scadere. Bugetele acestora au fost micsorate, online-ul castigand teren in ceea ce priveste platformele de marketing.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
E-commerce-ul este in plina expansiune, brandurile apar tot mai mult pe Facebook, comertul social fiind in crestere, iar comertul mobil devine mai fierbinte. Noua revolutie digitala pare a fi pregatita sa acapareze totul.
 
Un studiu realizat de ThinkVine arata ca 25% din nivelul de marketing senior raporteaza ca digitalul a depasit deja media traditionale in ceea ce priveste bugetele de marketing. Aproximativ 55% dintre ei cred ca aceasta tranzitie va avea loc in aproximativ 2 pana la 5 ani.
 
Multi se gandesc ca ar putea fi inceputul sfarsitului promovarii prin canalele traditionale, dar se pare ca unele platforme nu au fost depasite inca. Studii si cercetari ale diferitelor organizatii aproba in mod repetat longevitatea si eficienta marketingului traditional. In continuare sunt prezentate cateva dintre instrumentele media care continua sa faca diferenta.
 
Televiziunea
Televiziunea continua sa se mentina pe primul loc in ceea ce priveste platformele de marketing, comandand aproximativ o treime din toate bugetele de marketing. Conform celor de la Experian Marketing/Simmons Connect, americanii petrec aproximativ 27 de ore pe saptamana in fata televizorului, ceea ce inseamna circa 4 ore pe zi. 
 
Panouri publicitare si evenimente
Chiar daca sunt mici, aceste platforme au reusit sa isi mentina propriile nise in bugetele de marketing. Ele ajung acolo unde TV-ul, internetul sau radioul nu o fac si lucreaza uneori mai ieftin decat aceste platforme. In plus, este si mai usor sa lucrezi cu ele.
 
Relatii publice
Iti amintesti selfie-ul pe care Ellen DeGeneres l-a facut cu un Samsung Galaxy Note 3 in timpul Oscarurilor din acest an? Asta inseamna PR, iar exemplele pot continua. Acest exemplu demonsteaza puterea PR-ului. Nu trebuie sa faci nimic iesit din comun, trebuie doar sa te gandesti la ceva scandalos, nu negativ, care poate conecta brandul cu publicul fara sa platesti ceva.
 
Specialistii in PR construiesc o relatie autentica cu jurnalistii locali si nationali. Poti lansa produsele si serviciile in asa fel incat brandul tau sa apara in stiri, fara sa fii nevoit sa platesti pentru acest tip de promovare.
 
Radio
Radioul inca tine conectati oamenii din fiecare tara a lumii. Intelegerea acestuia a crescut in ultimii ani. Atinge acest vechi favorit si obtine atentia publicului cu un cost mult mai mic.
 
Sponsor evenimente si cluburi locale
Sa fii sponsorul unor evenimente te poate tine in legatura cu publicul tinta. Sponsorizeaza evenimente scolare, un eveniment de Craciun etc. si atrage atentia.
 
Imbina platformele de marketing
Fiecare platforma de marketing are propriile sale forte unice. Ziarele pot fi citite oriunde, oricand, televiziunea tipareste imaginile in minte, insa nu exista o singura platforma care sa le faca pe toate. De aceea, este bine sa le combini pentru o eficienta mai mare. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimarketingafaceri marketingplatforme marketingmix marketingpromovare afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton