Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Poate concura campania ta crowdfunding?

de
993 0 08 Iun. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Concurenta este acerba in spatiul crowdfunding, iar presiunea este pe noile campanii. Expertul in crowdfunding, Sally Outlaw explica unele dintre elementele de baza de care campania ta are nevoie.


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii



 
Obtine interesul media. Outlaw sugereaza identificarea punctelor specifice sau rapoartelor care vor fi interesante in conceptul tau, bazate pe cercetarea muncii lor si a publicatiilor acestora. Apoi trebuie sa imbraci email-urile clientilor, pentru ca jurnalistii sa explice de ce ideea lor este actualitatea.
 
Creeaza un must-watch pitch video. Mizele pentru acest film sunt mari: trebuie sa fie captivant, informativ si, mai presus de toate, scurt - sa atraga oamenii timp de 30 sau de 60 de secunde. Explica ceea ce vrei si ceea ce este important si nu fi plictisitor. Nu vei dori ca oamenii sa se plictiseasca si sa se opreasca la jumatatea filmului, fara sa inteleaga ceva, iar daca au inteles, sa nu o faca complet, iar mai apoi sa nu impartaseasca informatia.
 
Ofera valoare. O campanie de crowdfunding este o negociere. Ai nevoie sa dai potentialului tau finantator un motiv sa actioneze, sa ofere ceva atractiv care nu poate fi achiziotionat de oriunde altundeva. Trebuie sa fii original, sa fii convingator si sa fii sincer pentru ca acea campanie sa mearga. 
 
Nu posta si apoi sa uiti. Outlaw spune ca rularea unei companii de succes necesita un angajament de timp mai mare inainte, in timpul, dar si dupa campanie. De asemenea, se cere ca tu sa fii fara teama in a iesi si a raspandi cuvantul despre riscul tau. Ea a mai adaugat si ca unii antreprenori de crowdfunding se lauda ca vor striga "de pe acoperisuri" despre compania lor si vor promova multe dintre eforturile lor, dar mai tarziu, cand iti vei invita prietenii si membrii familiei sa te sustina, acestia vor raspunde ca nu se simt confortabil in apropierea propriilor lor contacte.
 
Este important tot timpul sa nu uiti cine te-a ajutat, sa nu te falesti cu ceea ce ai realizat, pentru ca, mai ales intr-o afacere de tip crowdfunding, ai facut totul cu ajutorul lor. In afaceri trebuie sa stii cum sa atragi interesul, cum sa atragi finantatori si, mai ales, cum sa impartasesti ideile bune.
Social media si presa, in general, sunt cele care te fac cunoscut, cele prin intermediul carora poti atrage potentiali colaboratori, clienti sau investitori. 
In afaceri trebuie sa ai acel impuls specific, sa fii curajos, mai ales cand vine vorba de negocieri. 
 


Tags: afacericrowdfundingcampaniisocial mediafinantatorifinantare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Poate concura campania ta crowdfunding?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton