Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Povestile in afaceri sau cum iti vei vinde serviciile

de
1081 0 15 Apr. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

A spune povesti este o modalitate de a face legaturi intre noi si cei din jur. Incepand cu povestile care ne erau spuse la culcare pana la povestile din experienta de viata ale altora. Probabil ca ai auzit multe astfel de povesti si in domeniul antreprenoriatelor, pe la intalniri sau la cursuri de antreprenoriat. De multe ori esti tentat sa crezi ca ceea ce auzi nu este adevarat, dar daca, totusi, antreprenorii spun lucruri 100% reale?

Un viitor antreprenor trebuie sa stie sa-si creeze clientii fideli si potentialii clienti. Trebuie sa le asigure acea conexiune imbatabila care le va solidifica afacerea. O afacere fara antreprenori sau fara clienti nu se mai numeste afacere.
 
Povestile pe care le spui clientilor nu sunt chiar povesti de adormit copii, ci metode logice de a explica anumite fenomene de pe piata de afaceri. Esentele pot fi transformate in povesti cu talc, daca antreprenorul este si artist.  
 
Serviciile tale vor fi vandute daca oamenii iti vor retine talcurile povestilor.
 
Este important de retinut faptul ca trebuie sa raspunzi la trei intrebari care te vor ajuta sa mergi mai departe: ce fel de oameni fac parte din audienta ta? Ce au retinut ei din ceea ce le-ai spus tu? Care este scopul tau?
 
Trebuie sa satisfaci nevoia clientului si sa nu pornesti de la ideea ca trebuie sa-i vinzi produse sau servicii, ci sa-i afli nevoile si sa le indeplinesti prin prisma a ceea ce oferi tu. Nu-i plictisi cu detalii redundante, trebuie sa le explici de ce produsul tau merita atentia lor. Odata acest punct demonstrat, va deveni audienta ta pana la sfarsit.
 
Este important sa le arati potentialilor clienti ca inveti din greseli si ca nu ascunzi acest lucru. Contruieste-ti povestile pe baza succesului si a esecului, studiindu-ti concurenta si punctele ei slabe, deoarece clientii vor sa auda experientele altora.
 
Povestile mascheaza de fapt realitatea cu suisurile si coborasurile ei, este o forma agreabila de a informa clientii in legatura cu experienta ta de viata si cu faptul ca esti un om, ca si ei, care a reusit sa gandeasca out of the box si sa-si indeplineasca visurile fara sa stea doar sa viseze.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Oamenii vor fi impresionati si determinati sa iti aleaga serviciile, pentru ca un om puternic care nu se simte ca fiind atat de superior vizavi de ceilalti va fi intotdeauna un om ales ca lider.
 
Sursa: www.huffingtonpost.com
 


Tags: afacerivanzariclientiservicii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Povestile in afaceri sau cum iti vei vinde serviciile
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Care sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?

de Idei De Afaceri
12 Dec 2017
In era digitala experienta consumatorului decide campionii in business. Companiile care gestioneaza relatia cu consumatorul la toate punctele de...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Sase din zece companii din Romania au probleme cu digitalizarea

de Idei De Afaceri
24 Nov 2017
Daca ar fi sa stam in fata unei harti a digitalizarii in Europa, cu greu am identifica Romania. Geografia raspandirii digitalizarii pare sa ne...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc 10000 euro. Este cineva interesat?

Intrebare: Investesc 10000 euro intr-o afacere profitabila. Daca este cineva interesat rog detalii complete pe valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna seara, am vazut pe site ca va doriti sa investiti bani intr-o afacere profitabila...eu am un...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton