Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Problema cu social media in afacerile mici si medii

de Maria Nicutar 25 Iul. 2013 3260
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nu toate afacerile reusesc sa obtina mult pe Facebook. De aici si neincrederea pe care multi oameni de afaceri o au referitor la aceasta retea de socializare.

In fapt, multi sunt oamenii de afaceri, managerii si specialistii care cred ca Facebook alaturi de alte retele de socializare reprezinta pierdere de vreme si chiar si de bani. La urma urmei, trebuie sa asiguri salarizare pentru managerul de social media, sa il mai trimiti la traininguri, mai cumperi o carte, ii asiguri spatiu de birou si poate ca platesti si pentru promovari platite.

Asa ca retelele de socializare necesita investitii, oricum am privi situatie. Postarile nu se pun singure, nici la ora potrivita, nici cu mesajele si imaginile potrivite. In esenta, pentru ca treaba sa mearga struna, ca in orice alt aspect al mediului de afaceri, investitiile trebuie sa fie pe masura rezultatelor pe care le astepti.

Din pacate, nu toti avem rabdare sa infuzionam bani, timp, energie si alte resurse intr-o directie din care stim ca vom obtine rezultate destul de greu, rezultate destul de slabe la inceput. Si, da, nimeni nu ne garanteaza ca in viitor, lucrurile vor sta mai bine. Si asta pentru ca la mijloc exista aspecte numeroase si multi factori decisivi.

In mare, situatia referitoare la investitiile in social media din partea afacerilor mici si medii este una asemenatoare cu investitiile in antichitati. Astazi cumperi o tabachera care valoreaza 200 de lei. Atat va valora si peste un an, insa peste 20 de ani va putea aduce posesorului o masina de lux.

Problema este nu orcine este dispus sa investeasca azi pentru ca va fi sa fie. Si social media reprezinta o investitie pe termen lung. Rezultatele se vad de la bun inceput, insa sunt rezultate destul de moderate, destul de modeste. Castigi ceva trafic si poate ca iti reuseste si o vanzare, insa nu poti sa treci acest canal pe lista de factori decisivi pentru echilibrarea fluxului de numerar.

Evident, in momentul in care se trage linie la sfarsit de semestru, multi vor fi cei care vor lasa pe plan secund sau tert orice investitie in social media. Vor da minimul de efort fiindca primesc minimul de rezultate... acum.

Si cand privesti catre brandurile care au investit cu putere in social media timp indelungat si cu consecventa maxima, realizezi ca la un moment dat, roata se intoarce. Ce ai plantat deja a inceput sa creasca, s-a copt si poti sa strangi recolta. Si ce dulce e gustul succesului cand competitorii tai inca nu stiu daca este timpul sau nu sa inceapa investitiile si tu deja culegi rezultatele!

Sa aveti succes si afaceri prospere pe termen lung!





Tags: social mediaafaceri social mediaafacere social media

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de Alexandra Popescu
20 Iun 2014
Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate...

Top 10 legi de aur in social media marketing

de Adela Simonescu
26 Mar 2014
Nu este usor sa ajungi la clientii tai in prezent. Un avantaj, insa pentru toata lumea, nu doar pentru tine si afacerea ta, este cel reprezentat de...

Top 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!

de Matei Antonescu
10 Mar 2014
Social Media reprezinta o multitudine de canale online prin intermediul carora ajungem la clientii si potentialii nostri clienti. Evident, unele...

Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media

de Matei Antonescu
06 Sep 2013
Conform TNS Digital LIfe, un studiu global referitor la comportamentul online al consumatorului, 57 de procente dintre consumatori nu sunt interesati...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]