Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes
4256
0
16 Mar. 2017
Piata marketing
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
5
din 2 voturi
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti promova afacerea in multe feluri, dar cel mai bine este sa folosesti metode combinate, care sa se bazeze pe circumstante si nevoi.
Cel mai important in promovarea afacerii este crearea unei imagini, un logo, un slogan cu impact, astfel ca brandul tau sa fie recunoscut si diferentiat cu usurinta. Ai nevoie ca logo-ul sa vorbeasca despre compania ta.Acorda imaginii companiei tale importanta maxima. Include logo-ul pe carti de vizita, in semnatura mailului, site, flyere, brosuri, mape de prezentare si alte materiale promotionale. Acesta trebuie sa fie nelipsit. Orice hartie care iese din companie trebuie sa vorbeasca despre tine.
Promovarea o poti realiza cu ajutorul printurilor publicitare dar si online. Nu uita sa tii cont de publicul tinta si conjuncturi.
Poti spune ca materialele printate nu mai au valoare, si totusi, daca acestea sunt oferite targetat, rezultatele nu vor intarzia sa apara. De exemplu, in cadrul unui targ te vei baza pe printuri publicitare. Cartile de vizita, brosurile, pliantele, flyerele, mapele vor transmite mesajul tau si vor atrage atentia.
Felul in care arata, se simte, dar si mesajul cartii de vizita determina modul in care esti perceput de ceilalti si modul in care esti tinut minte. Identitatea ta este pe o bucata de hartie. Cartea de vizita este prima imagine a brandului tau. Invata sa exprimi mai mult prin cartea ta de vizita, mai mult decat ceea ce este scris.
Nu realiza acasa cartile de vizita, niciodata nu vor arata la fel si nu vor exprima profesionalismul tau. Apeleaza la profesionisti, cum ar fi cei de la cartidevizita24.ro care iti pot pune la dispozitie, gratuit, sute modele de carti de vizita in functie de domeniul tau de activitate, sau dupa caz, vor realiza o carte de vizita unica. Nu face rabat de la calitate.
Dezvolta realatii cu clientii. Relatiile puternice sunt cele mai bune pentru a promova compania. Mergi la intalniri cu clientii, la evenimente de networking, conferinte, prezentari, seminarii specifice domeniului tau, socializeaza, fa schimb de carti de vizita si strangeri de maini.
Afacerea ta este mai vizibila, cu cat tu esti mai vizibil.
Fidelizeaza-ti clientii si partenerii cu mape personalizate, calendare personalizate, pixuri, mostre personalizate cu logo-ul companiei tale. Acestea sunt materiale folosite zilnic, astfel brand-ul tau este zilnic in ochii clientilor si nu numai.
Fa reclama afacerii tale atragand atentia asupra ei. Evidentiaza-o cu un roll-up in fata biroului, magazinului, stand-ului. Realizeaza brosuri, pliante, flyere si imparte-le publicului tinta.
Afisele si bannerele amplasate in locuri strategice sunt foarte eficiente si vor da rezultate foarte bune pe termen indelungat.
Foloseste timpul petrecut in trafic in favoarea ta - colanteaza masina ta si a companiei cu logo, numele si datele de contact ale companiei. Mesajul de pe aceasta trebuie sa fie unul cat mai clar din care sa reiasa domeniul tau de activitate.
In promovarea afacerii tale nu trebuie sa uiti de internet. Acesta are o valoare la fel de mare. Fii prezent pe internet cu site-ul de prezentare al companiei, pagini de social media, discutii in forumuri, locatie pe google, daca vrei sa fii gasit de clientii tai. De asemenea, poti opta pentru bannere, comunicate, newslettere, parteneriate cu alte site-uri pentru promovarea afacerii tale.
Pentru cresterea rapida a traficului poti apela la publicitatea platita. Google iti pune la dispozitie serviciul „Adwords”, cu ajutorul caruia, site-ul tau va iesi pe primele pozitii la cautarea anumitor cuvinte cheie pe care tu le-ai stabilit in prealabil.
Ofera informatii folositoare si relevante pentru clientii tai prin intermediul unui blog. Tine-i la curent cu tot ce este nou, tot ce ai vrea sa cunoasca despre afacerea ta, produsele sau serviciile tale, raspunde la intrebarile clientilor pe social media si nu numai. Nu este important doar sa fii prezent pe retelele de socializare, ci este important sa fii activ.
Foloseste orice ocazie pentru a aparea in presa scrisa sau online. Sporeste-ti vizibilitatea in ochii consumatorilor si nu uita: "Sistarea reclamelor pentru a economisi bani este ca si cum ai opri ceasul, pentru a economisi timp" - Henry Ford.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.Articole conexe
Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?
de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...
De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?
de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...
Top 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017
de Alina Constantinescu
04 Sep 2017
In fiecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza mii de branduri globale si nationale. Cele mai valoroase branduri romanesti in...
Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii
de Teo Manole
09 Mai 2016
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului,...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

- Intrebarea zilei
Caut idei de afaceri sustenabile pentru a investi in ele.
Intrebare: Buna ziua,
Sunt un antreprenor roman cu experienta de investii si dezvoltare de business atat in Romania, cat si regional (in estul Europei) de peste 12 ani. Sunt interesat de idei de afaceri sustenabile pentru a investi in ele si a le dezvolta. Sunt dispus sa ma implic atat financiar cat si consultativ/managerial, insa respect posesorul ideii de afaceri si sunt dispus sa ii acord credit pentru administrare si dezvoltare.
Va rog sa ma contactati doar daca aveti deja un concept al planului de afaceri serios si o idee pe care o putem dezvolta pe termen lung.
Pt asigurarea confidentialitatii si protectiei ideei de afaceri se poate semna un acord de confidentialitate.
Raspuns: Buna ziua . Vin in atentia dumnevoastra in calitate de Escrow Manager cu solutii unice in Romania... [citeste tot raspunsul aici]
Intrebare: Buna ziua,
Sunt un antreprenor roman cu experienta de investii si dezvoltare de business atat in Romania, cat si regional (in estul Europei) de peste 12 ani. Sunt interesat de idei de afaceri sustenabile pentru a investi in ele si a le dezvolta. Sunt dispus sa ma implic atat financiar cat si consultativ/managerial, insa respect posesorul ideii de afaceri si sunt dispus sa ii acord credit pentru administrare si dezvoltare.
Va rog sa ma contactati doar daca aveti deja un concept al planului de afaceri serios si o idee pe care o putem dezvolta pe termen lung.
Pt asigurarea confidentialitatii si protectiei ideei de afaceri se poate semna un acord de confidentialitate.
Raspuns: Buna ziua . Vin in atentia dumnevoastra in calitate de Escrow Manager cu solutii unice in Romania... [citeste tot raspunsul aici]
Citeste Raportul Special GRATUIT

Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2018
- Ferma pentru cresterea melcilor
- Top 10 cele mai simple si profitabile afaceri in agricultura
- Afaceri la domiciliu cu bani putini
- Ferma piscicola de pastrav, somn, salau - o afacere cu profit substantial!
- Cele mai accesibile 10 afaceri care pot fi demarate cu mai putin de 500 de euro
- Colectia de Idei de Afaceri
- Paulownia - o afacere din care sa castigi 30.000 euro/ha chiar din cel de-al 3-lea an!
- Idei de Afaceri: Cultivarea ciupercilor Champignon - Considerata de multi afacerea deceniului!
- Idei de Afaceri: Secretul unei afaceri la cheie de succes - Ferme piscicole in sistem familial
- Shaormerie - afacerea care se hraneste si creste din apetitul clientului!
- Afacerea perfecta pentru tine? O cafenea!
- Ghid practic de amenajari interioare pentru birouri si locuinte
- Castiga 31.700 euro pe an din cultivarea ciupercilor Pleurotus!
- Colectia Afaceri la Cheie
- Castiga 27.500 euro pe an din cultivarea legumelor ecologice!
- Castiga 2.750 euro pe luna din lumanari decorative!
- Castiga 17.500 euro pe an din propria pensiune turistica!
- Cea mai buna afacere din Romania in 2011! Castiga 20.000 de euro din cresterea plantelor medicinale si aromatice in sistem ecologic!
- O afacere profitabila fara bataie de cap
- O afacere profitabila pe timp de criza: fabricuta de ambalaje
Descarca Alerta
Afaceri la cheie
- Cresterea prepelitelor: cum poti demara aceasta afacere cu doar 300 lei. Detalii aici
- Ai la dispozitie un teren de dimensiuni mici? Lavanda este cultura ideala. Click aici
- Incepe propria afacere in agricultura: iata cei 3 arbusti care te pot imbogati: Goji, Merisoare si Aronia. Click aici
- Cum sa intocmesti propriul plan de afaceri: modele editabile, sfaturi si atentionari
- Cresterea gainilor Brahma, o afacere simpla si profitabila in 2017. Detalii aici
- Cum sa infiintezi o livada de pomi fructiferi. Afla secretele afacerii
- Cum sa faci bani in agricultura: tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran. Click aici
Comentarii0 comentarii