Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de
1692 0 05 Mai. 2015
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul in care ne percepem propria persoana, felul in care ne folosim timpul, cum ne luam deciziile si cum ne cheltuim banii.

Sunt multe feluri in care poate fi privita publicitatea – ca un concept, o industrie, un mod de viata – si multe cai de a-i raspunde.
Exista grupari care incearca sa schimbe unele aspecte ale sistemului publicitatii.

Aceste persoane se simt lezate de reclame pe care le considera agresive. in paralel cu plangerile inaintate instantelor de judecata, ei incearca sa ia problema in propriile maini mazgalind panourile publicitare cu spray-uri viu colorate, de exemplu.

Cei mai multi dintre noi nu dau buzna sa cumpere un produs dupa ce au vazut o reclama a lui, dar, cu siguranta, ne reamintim de el cand aven nevoie de acel tip de articol. si aici apare diferenta.

Oare reclamele isi fac efectul atunci cand este intr-adevar momentul potrivit – cand suntem in postura de consumatori si am plecat la cumparaturi? Daca este asa, care este mecanismul de functionare? in aceste momente reclamele isi fac efectul intr-un mod de care nu suntem constienti? (Atata timp cat suntem inconstienti cum am putea afla?)

Nu exista raspunsuri la astfel de intrebari. Este clar insa ca nu trebuie sa lucrezi in domeniul publicitatii pentru a accepta faptul ca este inevitabila. Cei mai multi oameni stiu perfect care este scopul reclamelor si ce anume incearca acestea sa faca.

Totusi poate exista o anume suspiciune nu in ceea ce priveste reclama in sine, ci relativ la faptul ca anumite grupuri au mai multi bani si pentru a-si face publicitate, decat altele. Deoarece majoritatea dintre noi suntem implicati intr-un mod inegal in relatia cu industria reclamei, putem deveni usor victime, cel putin in aceeasi masura ca beneficiari ai sai.

La un moment dat in cursul vietii, fiecare dintre noi are ceva de vandut, cum ar fi o bicicleta pe care nu o mai folosim sau un cadou care nu ne place.

In aceasta situatie fie punem mici afise in locurile frecventate sau publicam un anunt de mica publicitate in ziarul local. Bineinteles ca nu vom apela la serviciile unei agentii de publicitate, nu vom da un anunt la televiziune sau pe prima pagina a unui ziar national, caci ne va costa mai mult decat valoarea obiectului pe care dorim sa-l vindem.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





Marile companii, care au o motivatie puternica pentru a plati firme scumpe de reclama, sunt capabile sa atraga atentia asupra produselor lor in mult mai mare masura decat ar putea-o face oricare dintre noi. Noi vindem un singur lucru, o singura data, iar marile companii trebuie sa-si vanda in permanenta produsele si trebuie sa le faca continuu reclama.

Odata ce o companie a inceput sa foloseasca mijloacele publicitare, nu va mai putea nicicand sa renunte la ele, deoarece competitorii sai ar obtine astfel un avantaj. Scopul este tocmai sa-si faca mai multa reclama decat concurenta. De aceea firmele de succes isi intensifica si diversifica continuu campaniile publicitare, promovandu-si permanent imaginea.



Tags: publicitatepromovareafaceriafacerereclameclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton