Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Reducerile de pret nu sunt intotdeauna cele mai bune solutii

de
2155 1 04 Aug. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Reducerile de pret nu sunt solutii viabile pentru orice produse sau companie. Clientii cauta preturi convenabile si asociaza intotdeauna preturile mici cu produse de calitate proasta, preturile care scad sau sunt reduse temporar ca preturi pentru produse care nu mai sunt populare si lumea nu le mai doreste. Si atunci, se pune problema:ei de ce sa le cumpere? Mai mult, atunci cand va reduceti preturile, singurul avantaj in fata competitiei devine pretul, nu calitatea produselor, nu beneficiile reale si multe altele.

Haideti sa ne gandim putin la brand-ul Coca-Cola, care ofera, de altfel reduceri cateodata. Insa cand? Cand se ofera aceste reduceri? In principal, se ofera in preajma si pana se termina sarbatorile de iarna. Este o traditie pentru aceasta companie si produsele Coca-Cola nu isi vor pierde din reputatie atunci cand sunt oferite la preturi reduse.

Ganditi-va daca preturile sunt singurele avantaje competitive pentru afacerea dvs. Clientii vor percepe produsele dvs ca pe unele care nu se mai concentreaza pe calitate, ci pur si simplu pe preturi. Atat si nimic mai mult! Este o zona foarte periculoasa in care se intra atunci cand sunt oferite preturi reduse intr-o baza dezordonata.

Luati in considerare faptul ca odata ce v-ati educat clientii pentru a privi strict catre pret atunci cand isi iau deciziile de achizitionare, sa ii determinati sa priveasca inapoi spre calitate si eficienta, va fi un proces dificil si anevoios.

Un produs trebuie sa mentina un drum unic, personalizat si disciplinat. In acelasi mod trebuie disciplinati si potentialii clienti. Ii invatam cu anumite produse, cu anumite caracteristici, cu o calitate la un nivel presupus, samd. Apoi ii invatam sa ne foloseasca produsele fiindca sunt cele care ofera cele mai mari si importante beneficii si apoi le spunem sa uite de beneficii si sa priveasca inspre eticheta de pret, in mod exclusiv.

Acest proces poate fi extrem de derutant pentru clienti si nu aduce nici un beneficiu real pentru companie, in afara de banii in plus reveniti din vanzarile catre clientii fideli, clienti noi care nu ne cunosc marca si care ne vor lua produsele ca item-uri bune doar cand sunt la acest pret scazut.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: reduceri de pretpreturi redusepreturi miciafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Reducerile de pret nu sunt intotdeauna cele mai bune solutii
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Adrian Popescu 2011-08-12 23:51:00
Indiferent cit de redus ar putea fi pretul pentru coca cola nu o voi cumpara NICIODATA .

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton