Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Sfatul expertului: cele mai bune practici in vanzari

de
3241 0 12 Mai. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cercetarea de piata este un element cheie in ceea ce priveste indemanarea si abilitatile de vanzare in cazul in care vrei sa iti maresti cifra de afaceri si sa obtii un succes pe termen lung in ceea ce priveste rata vanzarilor. Cu toate acestea, cei mai multi oameni care activeaza in acest domeniu nu acorda suficient timp acestor activitati. Una dintre aceste probleme este produsa si din cauza faptului ca putine companii isi invata reprezentantii de vanzari cum sa faca cercetari de piata si cum sa aplice strategii cat mai eficiente pentru a creste rata vanzarilor.

Iata care sunt cele mai bune tehnici prin care poti invata cum sa vinzi mai eficient:

Cu siguranta, cercetarea de piata nu este una dintre cele mai distractive activitati, cel putin nu pentru majoritatea oamenilor. Chiar si asa insa, cu cat vei investi mai mult timp in cercetarea pentru noua ta afacere, cu atat mai mult reduci riscul de a avea scaderi in vanzari. Tocmai de aceea este esential sa iti reorganizezi calendarul saptamanal si sa faci cercetari in fiecare saptamana.

Odata rezolvat acest lucru, trebuie sa stii ca aceeasi metoda nu va functiona la nesfarsit. Trebuie sa folosesti instrumente diverse si metode multiple de fiecare data pentru a descoperi noi cai prin care afacerea ta se poate dezvolta.

Poti incerca sa ceri recomandari, poti apela cu incredere la networking, poti vorbi despre afacerea ta in cadrul unor conferinte, poti scrie articole, poti organiza diferite intalniri, poti suna sau poti contacta clientii mergand direct la sursa.

Trebuie sa stii sa iti prezinti afacerea in cel mai clar si concis mod posibil. Ni se intampla adesea sa cunoastem antreprenori si chiar si dupa o conversatie de 15 minute sa nu stim exact cu ce se ocupa acei oameni, ce ofera afacerea lor si care sunt trasaturile esentiale ale businessului de care se ocupa.

Introducerea pe care o faci trebuie sa fie suficient de puternica incat sa-i capteze interlocutorului tau atentia sau unei audiente foarte mari. Trebuie sa stii sa jonglezi cu toate mijloacele media: telefonul, e-mailul, posta, social media.

Trebuie sa folosesti mai multe instrumente decat acum zece ani si trebuie sa le folosesti si mai eficient. Competitia este mai mare, asa ca si eforturile tale trebuie facute intr-un mod cat mai eficient:

- mesajul de intampinare din casuta ta vocala te diferentiaza in vreun fel de concurenta?
- poti sa trimiti un mesaj prin care sa il convingi pe destinatar sa iti ofere informatiile cerute?

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




- poti scrie o scrisoare de vanzare eficienta?
- folosesti social media pentru a ajunge la clienti?

Sunt multi cei care nu pot spune in mod concis din ce motive cineva ar trebui sa incheie un parteneriat cu ei, de ce sa le cumpere produsele sau serviciile. Toata metodele lor de contact sunt la fel ca si ale celorlalti concurenti de pe piata si nu ajuta astfel la cresterea vanzarilor in niciun fel.

Aceasta activitate de cercetare si comunicare continua poate face diferenta intre vanzarile mediocre si cele cu adevarat profitabile. Dar pentru a atinge niste cifre semnificative, aplica strategii in fiecare zi si saptamana pana cand aceste tehnici iti vor intra in reflex!


Tags: vanzaricercetare de piatanetworkingconcurentaclientistrategii de vanzare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Sfatul expertului: cele mai bune practici in vanzari
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton