Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Strategii competitive in afacerile profitabile din industria retail-ului

de
2212 0 31 Aug. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile din industria retail-ului ajung sa se dovedeasca profitabile atunci cand detin strategii competitive care le diferentiaza cu succes de restul afacerilor de pe piata pe care activeaza. Exista trei mari componente catre care trebuie sa va indreptati atentia pentru a va diferentia de restul afacerilor si acestea sunt cele legate de pret, de varietatea produselor pe care le detineti si de serviciile oferite. Toate trebuie sa va capteze atentia intr-o masura mare pentru a va aduce afacerile in pragul succesului.

In fapt, magazinele cu preturi mici dar care nu ofera produse intr-o gama variata nu detin nici o sansa reala de a se afirma pe piata in cadrul careia activeaza ca  afaceri profitabile. In aceeasi masura, magazinele care ofera game variate si preturi mici nu se vor dovedi afaceri profitabile. Si nu in ultimul rand, magazinele care ofera si produse diversificate si preturi accesibile dar nu ofera servicii de calitate nu se vor tranforma niciodata in afaceri profitabile.

Cheia succesului in afacerile din domeniul retail-ului sta in combinarea perfecta a acestor strategii competitive intr-un mix care va va aduce prosperitate timp indelungat.

O mare varietate in gama de produse se obtine atunci cand detinem posibilitatea de a achizitiona cantitati mari de produse, cand detinem spatii largi de depozitare si un ochi potrivit pentru a selecta cele mai bune produse ce vor veni sub ochii consumatorilor.

O strategie competitiva de preturi vine din politica de preturi pe care va mapati afacerile. Nu se poate vorbi de afaceri profitabile cat timp nu oferiti preturi convenabile pentru consumatorii dvs, vizavi de magazinele online si de magazinele competitorilor dvs din mediul afacerilor.

O strategie competitiva de servicii ar trebui sa reprezinte apogeul procesului de diferentiere a afacerii dvs fata de restul de pe piata. Mai usor de spus si mai greu de atins, obiectivele de a livra cele mai bune servicii in afacerile din domeniul retail-ului trebuie planificate si in ele trebuie sa investim uneori sume foarte mari de bani. Incepand de la numarul de angajati existenti zilnic in magazinele pe care le detinem, la calitatea acestora si pana la strategiile de customer service, totul implica un anumit nivel de cheltuieli, cheltuieli care trebuie sa se amortizeze odata cu succesul afacerilor dvs.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceri retailretailafaceri de succesafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Strategii competitive in afacerile profitabile din industria retail-ului
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton