Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Strategii de marketing prin e-mail pentru afacerile mici

de
1016 0 24 Mai. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

E-mailul a pierdut teren in fata avantului social media, iar marketingul prin intermediul acestuia a inceput sa fie considerat de moda veche. Cu toate astea, mailul continua sa fie un canal important pentru foarte multe afaceri mici, deoarece marketingul prin acest intermediu este considerat nepretuit.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Afacerile mici il mentin pentru doua motive: vanzari si mai multe vanzari.
 
In continuare va prezentam cateva idei de marketing prin e-mail pentru afacerile mici.
 
Fa procesul de inscriere usor. Pune o caseta mare de inscriere pe site-ul companiei si adauga un link catre pagina de inscriere a e-mail marketingului pe profilurile social media ale organizatiei. 
 
Atrage atentia cititorului. Incepe cu o afirmatie convingatoare, cum ar fi un teaser sau un discount. Atentia cititorului este intotdeauna atrasa inca de la inceputul textului, iar prin acest mod va citi pana la sfarsit mesajul trimis. In plus, evitati ca mailurile sa intre in folderul spam.
 
Ramai conform. Trebuie sa stai pe partea dreapta a serviciilor de email ale furnizorilor. Acestia vor oferi instrumente si surse de invatare, asa ca utilizeaza-le. Cunoaste diferenta dintre un "hard bounce" - mesajul nu este livrat din cauza unei probleme cu adresa de email - si un "soft bounce" - mesajul nu a fost trimis inca, dar ar putea fi mai tarziu.
 
Dezvolta audienta. Trebuie sa cunosti sursele generatoare de mai multi membri, tipul celor care deschid, citesc si dau click pe linkurile newsletterului. Lucreaza cu acestea si construieste lista celor carora vrei sa le trimiti newsletterul. Incearca sistemul double opt-in, care asigura ca abonatul doreste cu adevarat sa primeasca newsletterul.
 
Utilizeaza cele mai bune practici. Cea mai eficienta metoda este aceea ca zona in care apare mesajul sa nu necesite scrollul mouse-ului, ci sa apara doar cat este ecranul calculatorului. De asemenea, e-mail-urile fara prea multe imagini genereaza o rentabilitate mai mare a investitiei.
 
Fii scurt! Testeaza pana ajungi la cea mai satisfacatoare combinatie de format, structura si ton. Trebuie sa fii clar si concis in putine cuvinte, pentru ca astfel atragi atentia cititorului si o poti mentine pana la sfarsit.
 
Pastreaza comunicarea. Utilizeaza judicios raspunsuri automate. Acestea economisesc timp si furnizeaza informatii utile. Toate acestea genereaza informatii utile cu privire la comportamentul abonatului. Multi furnizori de servicii variaza intre MailChimp si Aweber catre cele mai avansate si mai bogate, cum ar fi 1ShoppingCart si Infusionist.
 
Iata ca mailul, chiar daca a fost intrecut de social media, este o importanta metoda de marketing, cel putin pentru afacerile mici. Ca si la stire, el trebuie sa atraga atentia cititorului, sa fie scurt si concis, pentru a transmite mesajul integral. In plus, exista multe alte tactici care te vor ajuta sa descoperi o mai mare eficienta a mailului.
 


Tags: afaceriafaceri micimarketingstrategii de marketinge-mailsocial media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Strategii de marketing prin e-mail pentru afacerile mici
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton