Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Strategii de vanzare la expozitii si targuri

de
2238 0 04 Ian. 2012
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Expozitiile si targurile cu vanzare de produse reprezinta surse excelente de obtinere de clienti noi si de profit pentru numeroase afaceri din Romania. Cu toate acestea, nu toti stiu cum sa vanda, cum sa obtina profit consistent, cum sa atraga noi clienti.

Iata, in acest sens, cateva aspecte legate de strategiile de vanzare in cadrul expozitiilor si targurilor pentru afaceri mici, medii si mari:


1. Alegeti expozitiile potrivite. Expozitiile si targurile sunt optiuni viabile pentru diverse afaceri, insa succesul acestor investitii depinde in mare parte de profilul lor, de audientele care iau parte la desfasurarea lor. Asigurati-va ca nu investiti bani in participarea la expozitii si targuri care nu va pot aduce profiturile dorite. Aflati cine sunt persoanele care vor mai participa la expozitiile dorite, care sunt audientele vizate, care sunt asteptarile pentru nivelurile de vanzari.

2. Cooptati personalul potrivit. Dupa cateva ore de stat in picioare, zambetul de pe buze poate sa inceapa sa paleasca. Aveti nevoie de persoane care sa isi pastreze energia si dupa cateva ore bune petrecute alaturi de clienti, de persoane orientate catre socializare si interactiuni cu potentialii clienti.

3. Selectati cu mare atentie produsele si serviciile pe care doriti sa le promovati in cadrul expozitiilor si targurilor la care doriti sa participati. Nu neglijati faptul ca trebuie sa luati in considerare audientele care sunt vizate pentru expozitiile si targurile in cauza. Puteti opta pentru selectia de produse si servicii cu preturi mai scazute pentru inceput, pentru a va asigura o marja mai inalta de succes.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





4. Consecventa conteaza foarte mult. Daca stiti ca un targ sau o expozitie de interes pentru sectorul dvs de activitate se organizeaza in fiecare sezon, este bine sa pastrati consecventa si sa va prezentati la fiecare astfel de sesiune. Consumatorii castigati anterior vor fi clienti cu mai mult interes pentru produsele si serviciile dvs si sansele dvs de obtinere de profit sunt mult mai mari.


Tags: afaceriexpozitiitarguriexpozitii afaceristrategii vanzarevanzare expozitii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Strategii de vanzare la expozitii si targuri
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton