Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?

de
1126 0 15 Oct. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele.


Clientii care reprezinta piata corporate

Vom folosi termenul Corporate, unde includem nu doar companiile, ci si ONG-urile si fundatiile de caritate. Toate aceste entitati utilizeaza evenimente speciale, pentru a ajunge la tinta propusa, pentru a fi tot mai vizibile in comunitate. De fapt, evenimentele speciale au devenit tot mai importante, pe masura ce competitia a obligat organizatiile sa gaseasca noi modalitati prin care sa isi transmita mesajele catre consumatorii sau contributori.

Operele de caritate si ONG-urile organizeaza strangeri de fonduri, receptii si competitii sportive, dincolo de alte evenimente, pentru a-si extinde influenta publica. Mii de asemenea evenimente au loc in fiecare an, chiar daca acele evenimente mari necesita experienta specializata in organizarea de evenimente.

Companiile organizeaza targuri, conventii, picnicuri corporatiste, petreceri de sarbatori, intalniri cu stafful. intr-un singur an, numarul total al meeting-urilor din SUA a ajuns la peste un milion de dolari, potrivit Meetings Market Report, un studiu realizat de Meetings & Conventions.

Fie ca vorbim despre intalniri de afaceri, strangeri de fonduri, exista oportunitati de tot felul in zona event planning-ului. Patty Sachs, autoare de carti despre organizarea petrecerilor si alte evenimente, spune ca firmele vor evenimente originale, care sa fie de neuitat. Petrecerile tematice sunt extrem de populare. Lauren Polastri de la The Other Woman a descoperit ca ai sai clienti solicita petreceri tematice si evenimente personalizate.

Caracteristica in comun a corporatistilor si “sociabililor” este dorinta de a avea o petrecere iesita din tipare, in cel mai bun sens al expresiei. Organizarea de evenimente corporate va poate aduce un profit excelent, pardon, exceptional. Daca esti insa incepator in arta organizarii de evenimente, specialistii recomanda sa incepi prin organizarea de evenimente sociale.


Clientii care reprezinta piata sociala

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




Printre evenimente sociale, se numara nuntile, zilele de nastere, aniversarile, majoratele, petrecerile pentru copii, reuniunile si altele. Poti decide sa organizezi toate aceste evenimente sau sa faci o selectie riguroasa. Cei mai multi oameni care angajeaza event planneri pentru asemenea petreceri sunt din clasa de mijloc si cea bogata, avand la indemana un buget frumos, dar nu si timpul necesar organizarii proprii a petrecerilor.

Asemenea clienti locuiesc, de regula, in case mari si frumoase. Ei au venituri de cel putin 60.000 de dolari pe an. in urmatorii ani, piata pentru evenimente sociale, aniversari si petrceri, zile de nastere va creste exploziv. Copii se fac mari si se casatoresc, parintii organizeaza nunti de argint, baby boomer-ii vor fi o sursa uriasa de venit pentru antreprenorii din domeniul organizarii de evenimente.



Tags: clientivanzaripromovaremarketingcorporate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton