Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?

de
1101 0 15 Oct. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele.


Clientii care reprezinta piata corporate

Vom folosi termenul Corporate, unde includem nu doar companiile, ci si ONG-urile si fundatiile de caritate. Toate aceste entitati utilizeaza evenimente speciale, pentru a ajunge la tinta propusa, pentru a fi tot mai vizibile in comunitate. De fapt, evenimentele speciale au devenit tot mai importante, pe masura ce competitia a obligat organizatiile sa gaseasca noi modalitati prin care sa isi transmita mesajele catre consumatorii sau contributori.

Operele de caritate si ONG-urile organizeaza strangeri de fonduri, receptii si competitii sportive, dincolo de alte evenimente, pentru a-si extinde influenta publica. Mii de asemenea evenimente au loc in fiecare an, chiar daca acele evenimente mari necesita experienta specializata in organizarea de evenimente.

Companiile organizeaza targuri, conventii, picnicuri corporatiste, petreceri de sarbatori, intalniri cu stafful. intr-un singur an, numarul total al meeting-urilor din SUA a ajuns la peste un milion de dolari, potrivit Meetings Market Report, un studiu realizat de Meetings & Conventions.

Fie ca vorbim despre intalniri de afaceri, strangeri de fonduri, exista oportunitati de tot felul in zona event planning-ului. Patty Sachs, autoare de carti despre organizarea petrecerilor si alte evenimente, spune ca firmele vor evenimente originale, care sa fie de neuitat. Petrecerile tematice sunt extrem de populare. Lauren Polastri de la The Other Woman a descoperit ca ai sai clienti solicita petreceri tematice si evenimente personalizate.

Caracteristica in comun a corporatistilor si “sociabililor” este dorinta de a avea o petrecere iesita din tipare, in cel mai bun sens al expresiei. Organizarea de evenimente corporate va poate aduce un profit excelent, pardon, exceptional. Daca esti insa incepator in arta organizarii de evenimente, specialistii recomanda sa incepi prin organizarea de evenimente sociale.


Clientii care reprezinta piata sociala

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Printre evenimente sociale, se numara nuntile, zilele de nastere, aniversarile, majoratele, petrecerile pentru copii, reuniunile si altele. Poti decide sa organizezi toate aceste evenimente sau sa faci o selectie riguroasa. Cei mai multi oameni care angajeaza event planneri pentru asemenea petreceri sunt din clasa de mijloc si cea bogata, avand la indemana un buget frumos, dar nu si timpul necesar organizarii proprii a petrecerilor.

Asemenea clienti locuiesc, de regula, in case mari si frumoase. Ei au venituri de cel putin 60.000 de dolari pe an. in urmatorii ani, piata pentru evenimente sociale, aniversari si petrceri, zile de nastere va creste exploziv. Copii se fac mari si se casatoresc, parintii organizeaza nunti de argint, baby boomer-ii vor fi o sursa uriasa de venit pentru antreprenorii din domeniul organizarii de evenimente.



Tags: clientivanzaripromovaremarketingcorporate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton