Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici

de
1250 0 28 Sep. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Economia inca intampina probleme, asadar inceperea unei afaceri cu un capital mic a devenit o tema de discutie comuna. O veste buna ar fi ca nu este nevoie sa fii dator 10 ani la banca pentru a incepe o afacere. De fapt, este posibil nu numai sa incepi o afacere de la zero, dar sa o si dezvolti datorita unei investitii minime. Marketingul este una din cele mai flexibile zone ale afacerilor, cu un potential ridicat de a dezvolta o afacere cu un buget extrem de mic.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii



 
Exista multe modalitati prin care iti poti face cunoscuta afacerea fara sa cheltuiesti prea multi bani. 
Iata cateva tehnici de marketing adresate afacerilor care au un buget foarte mic si pe care le poti implementa si tu in planul tau de afaceri:
 
1. Marketingul prin e-mail reprezinta o modalitate economica pentru a tine legatura cu propriii clienti, pentru a-ti promova produsele si pentru a-ti face cunoscut brandul. Este o activitate care trebuie desfasurata pe termen lung si care, probabil, nu iti va aduce un potop de vanzari, dar construirea unei baze de date, a unei liste cu e-mail-uri ale clientilor este o activitate pe care orice proprietar de afaceri trebuie sa o faca.
 
2. Partea principala a oricarui plan de marketing este cunoasterea clientelei-tinta. Cu cat iti intelegi mai bine clientii, cu atat iti va fi mai usor sa le vinzi ceea ce au nevoie. Cu cat te adresezi mai mult nevoilor clientilor tai, cu atat vor cumpara mai mult de la tine si te vor recomanda mai departe. 
 
Exista multe cai prin care iti poti cunoaste clientii si prin care le poti arata cat valoreaza pentru tine. Iata cateva idei:
 
Cere parerea clientilor si include aceste pareri in materialele de marketing;
Trimite cadouri de sarbatori celor mai importanti si fideli clienti;
Trimite fostilor clienti mostre gratuite ale produselor tale, astfel incat sa ii convingi sa se intoarca la tine;
Creeaza sondaje care sa aiba in vedere gradul de satisfacere a clientului pe baza carora sa iti poti imbunatati afacerea;
Trimite cadouri clientilor cu ocazia zilelor de nastere;
Creeaza un program de recompensare a clientilor fideli.
 
Desi strategiile de marketing se adreseaza unui colectiv, poti lua in calcul ideea de a te adresa fiecarui client, personal. Identifica nevoile clientilor si personalizeaza mesajele de marketing astfel incat sa incluzi aceste nevoi. Cat timp clientii vor simti ca sunt valorosi pentru tine vei putea mentine relatii de lunga durata.
 
3. In cazul in care nu ai utilizat inca social media pentru afacerea ta, ai ratat o sansa gratuita de a capta atentia clientelei. Nu numai ca social media a devenit cea mai frecventa cale de promovare in marketingul online, dar si clientii tai vor intreba daca esti activ pe retelele de socializare. Aceste platforme sunt utilizate in scopul promovarii unei afaceri. Iata cateva dintre ele:
 
Deschide un blog pentru afacerea ta;
Aboneaza-te la alte bloguri care au legatura cu subiectele blogului tau si lasa comentarii acolo unde este cazul;
Posteaza clipuri cu si despre afacerea ta pe un canal de YouTube;
Creeaza un cont pe Pinterest care sa iti evidentieze produsele, serviciile si alte resurse.
 
In ceea ce priveste alte activitati de marketing din social media, asigura-te ca ai destul timp pentru a-ti indeplini obiectivele si pentru a crea un plan inainte sa incepi. 
 
4. Oricine vrea sa primeasca lucruri gratuite, asadar te poti folosi de aceasta strategie pentru a atrage clienti noi. Iata cateva cai prin care poti face asta:
 
Ofera cupoane sau mostre drept multumire clientilor fideli;
Creeaza un concurs, in urma caruia sa oferi un produs castigatorului;
Ofera un workshop local pentru clientela ta. Iti doresti ca imaginea ta sa fie impecabila in ochii clientilor, asadar vrei ca produsele tale sa fie de buna calitate, necesare si relevante, nu ieftine;
Organizeaza evenimente caritabile, sponsorizeaza echipe sportive locale etc.
 
Ca in orice alta strategie de marketing, ai nevoie de timp pentru a crea un plan de marketing si a-ti dezvolta strategia pentru a avea succes. In momentul in care ai un buget mic, fiecare actiune pe care o intreprinzi si fiecare decizie pe care o iei conteaza. 
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afaceriafaceri micitehnici marketingmarketing afaceripromovare afacerisocial media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton