Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici

de
1170 0 28 Sep. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Economia inca intampina probleme, asadar inceperea unei afaceri cu un capital mic a devenit o tema de discutie comuna. O veste buna ar fi ca nu este nevoie sa fii dator 10 ani la banca pentru a incepe o afacere. De fapt, este posibil nu numai sa incepi o afacere de la zero, dar sa o si dezvolti datorita unei investitii minime. Marketingul este una din cele mai flexibile zone ale afacerilor, cu un potential ridicat de a dezvolta o afacere cu un buget extrem de mic.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



 
Exista multe modalitati prin care iti poti face cunoscuta afacerea fara sa cheltuiesti prea multi bani. 
Iata cateva tehnici de marketing adresate afacerilor care au un buget foarte mic si pe care le poti implementa si tu in planul tau de afaceri:
 
1. Marketingul prin e-mail reprezinta o modalitate economica pentru a tine legatura cu propriii clienti, pentru a-ti promova produsele si pentru a-ti face cunoscut brandul. Este o activitate care trebuie desfasurata pe termen lung si care, probabil, nu iti va aduce un potop de vanzari, dar construirea unei baze de date, a unei liste cu e-mail-uri ale clientilor este o activitate pe care orice proprietar de afaceri trebuie sa o faca.
 
2. Partea principala a oricarui plan de marketing este cunoasterea clientelei-tinta. Cu cat iti intelegi mai bine clientii, cu atat iti va fi mai usor sa le vinzi ceea ce au nevoie. Cu cat te adresezi mai mult nevoilor clientilor tai, cu atat vor cumpara mai mult de la tine si te vor recomanda mai departe. 
 
Exista multe cai prin care iti poti cunoaste clientii si prin care le poti arata cat valoreaza pentru tine. Iata cateva idei:
 
Cere parerea clientilor si include aceste pareri in materialele de marketing;
Trimite cadouri de sarbatori celor mai importanti si fideli clienti;
Trimite fostilor clienti mostre gratuite ale produselor tale, astfel incat sa ii convingi sa se intoarca la tine;
Creeaza sondaje care sa aiba in vedere gradul de satisfacere a clientului pe baza carora sa iti poti imbunatati afacerea;
Trimite cadouri clientilor cu ocazia zilelor de nastere;
Creeaza un program de recompensare a clientilor fideli.
 
Desi strategiile de marketing se adreseaza unui colectiv, poti lua in calcul ideea de a te adresa fiecarui client, personal. Identifica nevoile clientilor si personalizeaza mesajele de marketing astfel incat sa incluzi aceste nevoi. Cat timp clientii vor simti ca sunt valorosi pentru tine vei putea mentine relatii de lunga durata.
 
3. In cazul in care nu ai utilizat inca social media pentru afacerea ta, ai ratat o sansa gratuita de a capta atentia clientelei. Nu numai ca social media a devenit cea mai frecventa cale de promovare in marketingul online, dar si clientii tai vor intreba daca esti activ pe retelele de socializare. Aceste platforme sunt utilizate in scopul promovarii unei afaceri. Iata cateva dintre ele:
 
Deschide un blog pentru afacerea ta;
Aboneaza-te la alte bloguri care au legatura cu subiectele blogului tau si lasa comentarii acolo unde este cazul;
Posteaza clipuri cu si despre afacerea ta pe un canal de YouTube;
Creeaza un cont pe Pinterest care sa iti evidentieze produsele, serviciile si alte resurse.
 
In ceea ce priveste alte activitati de marketing din social media, asigura-te ca ai destul timp pentru a-ti indeplini obiectivele si pentru a crea un plan inainte sa incepi. 
 
4. Oricine vrea sa primeasca lucruri gratuite, asadar te poti folosi de aceasta strategie pentru a atrage clienti noi. Iata cateva cai prin care poti face asta:
 
Ofera cupoane sau mostre drept multumire clientilor fideli;
Creeaza un concurs, in urma caruia sa oferi un produs castigatorului;
Ofera un workshop local pentru clientela ta. Iti doresti ca imaginea ta sa fie impecabila in ochii clientilor, asadar vrei ca produsele tale sa fie de buna calitate, necesare si relevante, nu ieftine;
Organizeaza evenimente caritabile, sponsorizeaza echipe sportive locale etc.
 
Ca in orice alta strategie de marketing, ai nevoie de timp pentru a crea un plan de marketing si a-ti dezvolta strategia pentru a avea succes. In momentul in care ai un buget mic, fiecare actiune pe care o intreprinzi si fiecare decizie pe care o iei conteaza. 
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afaceriafaceri micitehnici marketingmarketing afaceripromovare afacerisocial media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton