Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tehnicile de marketing in mediul online pe care trebuie sa le cunosti

de Maria Nicutar 23 Mai. 2011 6409
4.67 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aveti o afacere si detineti un website cu ajutorul carora informati clientii si va promovati produsele si serviciile. Sunteti constient ca orice demers pentru a atrage persoane catre website-ul dvs. este un pas inainte catre profit si dezvoltarea afacerii. De aceea trebuie sa aveti in minte cateva tehnici care va pot ajuta sa va faceti cunoscuta afacerea in mediul online.

Iata cele mai importante 5 tehnici de marketing online de care trebuie sa tineti cont:

1.    Adresa potrivita.
In momentul in care va alegeti adresa website-ului dvs. trebuie sa tineti cont de profilul afacerii si de extensia pe care o considerati adecvata (.ro, .com, .org). Mai mult, este recomandat sa detineti toate extensiile pentru adresa dorita (ex: adresawebsite.com, adresawebsite.net  s.a.m.d.) pentru a preveni achizitionarea lor de catre alte persoane.

2.    Continutul afisat pe pagina principala. Pagina principala este eticheta afacerii dvs. Va reprezinta si este "receptia" unei firme. Dati atentie continutului pe care il afisati aici si design-ului pe care il detine aceasta pagina. Evitati supraincarcarea cu informatie pentru a nu obosi vizitatorul si orientat-va catre organizarea continutului in meniuri si submeniuri. Pe pagina principala aveti nevoie de continut clar, succint si de imagini atragatoare. Clientii decid in primele cateva secunde daca va vor consulta sau nu website-ul, asa ca investiti in contractarea unui programator si a unui web-designer care sa puna la dispozitie o interfata user-friendly si o imagine atragatoare pentru afacerea dvs.

3.    Cuvinte cheie. Acestea sunt cuvintele care sintetizeaza in mod optim asteptarile clientilor de la website-ul dvs. Va trebui sa decideti catre ce audienta va adresati, sa luati in calcul produsele sau serviciile pe care le oferiti si sa gasiti cele mai bune cuvinte.

4.    Link-urile sponsorizate.
Pentru a va mari traficul pe site-ul dvs puteti sa platiti o suma de bani pentru fiecare click pe care il veti inregistra. De ce trebuie sa platiti? Pentru ca motoarele de cautare catre care veti face plata va vor urca linkul catre website-ul dvs. intre primele din pagina. Veti alege cuvinte cheie, la cautarea carora sa apara adresa dvs. in fruntea listei de rezultate si pe un fundal de culoare. Pentru fiecare click pe adresa dvs. va trebui sa platiti o suma de bani pe care o vor stabili responsabilii afiliati motoarelor de cautare.
 
Aveti optiunea sa alocati o anumita suma pentru click-uri si la epuizarea acesteia sa va dispara link-ul sponsorizat si sa reveniti in lista normala de rezultate. Cu alte cuvinte va cumparati clientii cat timp va permiteti, in ce interval orar doriti si va mariti sansele de succes exponential.

5.    E-mail marketing. Aceasta tehnica consta in mentinerea legaturii cu clientii care v-au pus la dispozitie adresa de e-mail si au cerut sa fie informati in legatura cu oferte, promotii sau informatii legate de compania dvs. Fara acordul lor sunteti in situatia riscanta de a fi acuzat de spam.

Cea mai buna unealta pentru marketing-ul pe e-mail este newsletter-ul. Aceasta colectie de informatii legate de compania dvs. este menita sa comunice clientilor ca sunteti inca la dispozitia lor, ca va dezvoltati si va mariti oferta de servicii si sa ii atentioneze cand se produc schimbari legate de compania dvs. si care prezinta interes pentru ei (le expira abonamentul la un anumit serviciu).


Tags: marketing onlinee-mail marketinglinkuri sponsorizatetehnici marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Cum planific o campanie de e-mail marketing?

de Idei de afaceri
04 Oct 2023
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea,...

Juriul Internetics 2011 reuneste 21 de specialisti in marketing online in Romania

de Ilinca Dobrescu
29 Sep 2011
Cele mai bune campanii interactive, site-uri, micro-site-uri şi bloguri de promovare şi cele mai bune execuţii pentru zona de mobile advertising,...

E-mail marketing-ul si eficienta sa pentru afacerile profitabile

de Matei Antonescu
03 Sep 2011
E-mail marketing-ul este una dintre cele mai eficiente unelte care stau la dispozitia antreprenorilor de pretutindeni. In trecut, companiile...

Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?

de Maria Nicutar
18 Aug 2011
Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]