Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Testimonialele ne aduc profit? Cu varf si indesat!

de Maria Nicutar 06 Feb. 2012 3987
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Testimoniale, marturii, oricum le-am spune, ele raman la fel de eficiente ca si unelte de marketing. Primii care au inceput sa le foloseasca au fost cei care au realizat ca orice consumator va dori sa "cumpere" de la cineva ca el, de la o persoana asemanatoare lui.

Aceasta este si prima regula pe care testimonialele o cer. Vreti eficienta si profitabilitate crescuta? Atunci alegem persoanele potrivite pentru a oferi marturiile de care avem nevoie. Alegem persoanele care se potrivesc profilului consumatorului nostru ideal, persoanele reprezentative pentru audienta noastra tinta.

Testimonialele ajuta enorm, mai ales in prezent, cand majoritatea consumatorilor tind sa isi aleaga produsele si serviciile pe baza recomandarilor prietenilor, rudelor, vecinilor, colegilor de munca samd. Pe acelasi principiu se merge si in eliberarea testimonialelor. Oferim marturiile unor persoane pe care incercam sa le aducem in fata potentialilor clienti prin date reprezentative: nume, varsta, categorie sociala, cariera, nivel educational, preferinte samd.

In acest fel, se incearca o usoara familiarizare a audientei clientilor potentiali cu persoanele care deja ne utilizeaza produsele sau serviciile. Adevarul este ca pe masura ce detaliile persoanelor care ofera marturii devin mai consistente, si mesajul devine unul mai usor perceptibil si mai usor de asimilat de catre cei care intra in contact cu marturiile in cauza.

In alta ordine de idei, spuneam la inceputul articolului ca majoritatea potentialilor clienti se vor decide in contul afacerilor noastre atunci cand primesc referinte pozitive, cronici pozitive, pareri care ii ajuta sa isi consolideze anumite cerinte si asteptari din partea produselor sau serviciilor de care sunt interesati. Acesta este un concept major ce ajuta la consolidarea unei strategii de marketing prin testimoniale.

Per total, marturiile ne ajuta sa ne sporim nivelul vanzarilor, ne ajuta sa ne consolidam strategiile de marketing, de promovare, ne ajuta in branding si ne ajuta infinit de mult in conturarea unei reputatii serioase, credibile, cu sanse reale de succes in mediul de afaceri pe care ne dezvoltam.


Tags: testimonialemarturii afacerimarturii produsetestimoniale marketingbrandingstrategii de marketing testimoniale

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei de afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Interviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata

de Maria Nicutar
24 Mar 2014
Despre Employer Branding auzim din ce in ce mai des discutandu-se in cercurile profesionistilor cu adevarat preocupati de succesul companiilor pe...

Management financiar si branding: Ikea vrea sa aduci mobila la reciclat

de Ilinca Dobrescu
30 Ian 2014
Cat a platit Ikea romanilor care si-au adus mobila la reciclat? Peste 66.000 de lei, informeaza Capital. Aceasta este suma platita de Ikea Romania...

Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes

de Maria Nicutar
14 Nov 2011
Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]