Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Testimonialele ne aduc profit? Cu varf si indesat!

de
1530 0 06 Feb. 2012
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Testimoniale, marturii, oricum le-am spune, ele raman la fel de eficiente ca si unelte de marketing. Primii care au inceput sa le foloseasca au fost cei care au realizat ca orice consumator va dori sa "cumpere" de la cineva ca el, de la o persoana asemanatoare lui.

Aceasta este si prima regula pe care testimonialele o cer. Vreti eficienta si profitabilitate crescuta? Atunci alegem persoanele potrivite pentru a oferi marturiile de care avem nevoie. Alegem persoanele care se potrivesc profilului consumatorului nostru ideal, persoanele reprezentative pentru audienta noastra tinta.

Testimonialele ajuta enorm, mai ales in prezent, cand majoritatea consumatorilor tind sa isi aleaga produsele si serviciile pe baza recomandarilor prietenilor, rudelor, vecinilor, colegilor de munca samd. Pe acelasi principiu se merge si in eliberarea testimonialelor. Oferim marturiile unor persoane pe care incercam sa le aducem in fata potentialilor clienti prin date reprezentative: nume, varsta, categorie sociala, cariera, nivel educational, preferinte samd.

In acest fel, se incearca o usoara familiarizare a audientei clientilor potentiali cu persoanele care deja ne utilizeaza produsele sau serviciile. Adevarul este ca pe masura ce detaliile persoanelor care ofera marturii devin mai consistente, si mesajul devine unul mai usor perceptibil si mai usor de asimilat de catre cei care intra in contact cu marturiile in cauza.

In alta ordine de idei, spuneam la inceputul articolului ca majoritatea potentialilor clienti se vor decide in contul afacerilor noastre atunci cand primesc referinte pozitive, cronici pozitive, pareri care ii ajuta sa isi consolideze anumite cerinte si asteptari din partea produselor sau serviciilor de care sunt interesati. Acesta este un concept major ce ajuta la consolidarea unei strategii de marketing prin testimoniale.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





Per total, marturiile ne ajuta sa ne sporim nivelul vanzarilor, ne ajuta sa ne consolidam strategiile de marketing, de promovare, ne ajuta in branding si ne ajuta infinit de mult in conturarea unei reputatii serioase, credibile, cu sanse reale de succes in mediul de afaceri pe care ne dezvoltam.


Tags: testimonialemarturii afacerimarturii produsetestimoniale marketingbrandingstrategii de marketing testimoniale

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Testimonialele ne aduc profit? Cu varf si indesat!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Interviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata

de Maria Nicutar
24 Mar 2014
Despre Employer Branding auzim din ce in ce mai des discutandu-se in cercurile profesionistilor cu adevarat preocupati de succesul companiilor pe...

Management financiar si branding: Ikea vrea sa aduci mobila la reciclat

de Ilinca Dobrescu
30 Ian 2014
Cat a platit Ikea romanilor care si-au adus mobila la reciclat? Peste 66.000 de lei, informeaza Capital. Aceasta este suma platita de Ikea Romania...

Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes

de Maria Nicutar
14 Nov 2011
Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton