Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top 10 sfaturi de marketing din toate timpurile

de
2958 0 11 Feb. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ziua de azi, arta de a face marketing este mult mai complexa decat era inainte. Totusi, multe dintre principiile de baza au ramas aceleasi si se aplica si astazi la fel de bine.

Adesea, marketerii profesionisti si proprietarii de mici afaceri trec cu vederea tehnicile de baza care au facut diferenta intre campaniile de succes si cele care nu au generat niciodata profit.

Iata 10 din cele mai eficiente sfaturi de marketing din toate timpurile:

1. Cunoaste-ti publicul. Campaniile de succes isi ating scopul tocmai pentru ca marketerii isi cunosc publicul. Inteleg perfect care sunt nevoile consumatorilor din targetul lor, stiu cum sa ii ajute in privinta acestor nevoi si cum sa genereze cerere. Cunoscandu-ti si intelegandu-ti publicul prin segmentarea corecta a pietei vei realiza campanii de nisa care genereaza profit.

2. Concentreaza-te pe oferta. O oferta de marketing este forta decisiva a promotiilor de marketing, forta care conduce la rezultate. De fapt, testarea pietei a dovedit ca oferta este criteriul semnificativ pentru conversie. Concentreaza-te pe oferta daca vrei sa ai succes.
 
3. Fa un split test. Nu incepe niciodata sa lansezi o campanie fara sa testezi inainte. Unul din cele mai comune teste este split testul care iti permite sa testezi simultan doua versiuni ale unei oferte. Poate fi o pagina web, o carte postala sau e-mail. Testarea split este esentiala in imbunatatirea performantei.

4. Nu lucra niciodata singur. Cele mai creative idei vin atunci cand lucrezi cu alti oameni creativi. Nu te gandi ca tu ar trebui sa ai toate raspunsurile sau cele mai bune idei. Ai putea incepe cu o idee, dar un dialog deschis cu persoane creative ar fi si mai bine.

5. Vinde beneficiile, si nu pretul produsului. Am vazut multi marketeri esuand din cauza faptului ca promoveaza un pret, fara sa scoata in evidenta beneficiile produsului. Acest lucru duce la un razboi al reducerilor, profitabilitate scazuta si de multe ori, chiar la faliment. In schimb, concentreaza-te pe crearea valorii, astfel incat perceptia pretului sa devina insignifianta.

6. Foloseste mesaje puternice. Grandeste-te la toata experienta user-ului inainte sa lansezi o campanie. De la email la website si apoi la oferta, potentialul consumator traieste o experienta placuta? Daca raspunsul este afirmativ, campaniile tale ies in evidenta cu 98% mai mult fata de campaniile celorlalti.

7. Creeaza valoare dupa ce ai finalizat vanzarea. Ca marketeri, este sarcina noastra sa ne intelegem piata si sa construim relatii, nu sa trimitem la plimbare oamenii din fata magazinului nostru. Concentreaza-ti cat mai multa energie pe crearea relatiilor cu clientii.

8. Testeaza, testeaza si iar testeaza. Impreuna cu testarea split, ar trebui sa iei in considerare forme de testare in fiecare forma a marketingului. Pentru mailingul direct, headline-urile de test, ofertele, mesaje promotionale, etc. Gandeste-te la testare ca la o misiune pe termen lung.

9. Marketingul integrat functioneaza cel mai bine. Nu te poti baza doar pe o singura forma de marketing pentru castigarea succesului. Este in regula sa generezi majoritatea vanzarilor prin pay-per-click daca vrei, dar ce se intampla cand bugetul se epuizeaza? Foloseste multiple surse media pentru a-ti indeplini scopurile.

10. Nimic nu poate inlocui experienta. Poti angaja cei mai buni consultanti din lume, dar tot tu trebuie sa faci treaba. Nimic nu poate inlocui experienta pe care o ai in prezent. Vei deveni un marketer mai puternic si mai de succes pe termen lung.
 
Aplica aceste sfaturi folositoare de marketing daca vrei sa ai succes cu adevarat. Aceste tehnici si sfaturi sunt adoptate cu regularitate de marketerii de succes. Rezultatul este o rata de succes in continua dezvoltare.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



 

 



Tags: marketingafaceriofertaprofittestideiconsumatormarketeri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 10 sfaturi de marketing din toate timpurile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton