Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top 3 motive pentru includerea concursurilor in strategiile de marketing

de
1959 0 19 Iul. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ideile de afaceri trebuie sustinute foarte puternic de strategii de marketing care sa ofere beneficii reale pentru setul de clienti carora ne adresam. In acest sens, oferirea de gratuitati, reduceri, abonamente periodice si alte avantaje pentru consumatori se dovedeste a fi o tehnica foarte utila in fidelizarea clientilor existenti si in atragerea altora noi pentru un nivel al vanzarilor mai mare.

Concursurile au inceput sa isi faca loc foarte mult in mediul online, defavorizand tombolele din magazine si hypermarket-uri. Cu toate acestea, inca se incearca o promovare foarte serioasa a produselor si serviciilor companiilor cu ajutorul acestor modalitati de a „lua ochii” trecatorilor.

Un simplu cuvant precum: ”concurs”, „castiga”, „tombola” samd, detine potentialul de a starni foarte mult interes in randul audientei.

1.    In social media, in prezent, concursurile au devenit o baza stabila de atragere a clientelei prin formarea unei baze de fani pentru o anume companie. Cei care viziteaza paginile de pe Facebook, spre exemplu, si vin in cautarea de concursuri devin clienti fideli si fani timp indelungat ale companiilor care le ofera.

2.    In cadrul concursurilor, participantii sunt dispusi sa ofere informatii pretioase pentru o companie. Iata o modalitate prin care puteti sa conduceti analize, studii de piata, focus-grup-uri chiar. Sa spunem ca doriti sa aflati varsta consumatorilor produselor pe care le comercializati.

Probabil ca doriti sa aflati daca majoritatea sunt femei sau barbati, care sunt motivele pentru care va achizitioneaza produsele, ce calitati ii atrag, ce modificari ar aduce produselor, ce sugestii, recomandari si critici au samd. Toate aceste informatii pot fi extrase cu usurinta din cadrul chestionarelor de concurs.

3.    Concursurile dau drumul la succesul marketing-ului „din-gura-in-gura” (Word Of Mouth Marketing). Cu alte cuvinte, printr-un concurs veti realiza o baza efectiva de clienti care va duc vorba mai departe catre alti potentiali clienti. Nivelul vanzarilor va creste iar costul efectiv de proiectare a concursului si cheltuielile cu produsele/serviciile oferite drept cadouri sunt infime fata de castigul pe care il veti inregistra prin intermediul acestor unelte.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: concurs strategie marketingstrategie marketingafacereidei de afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 3 motive pentru includerea concursurilor in strategiile de marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton