Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top 4 strategii esentiale cand iti numesti compania!

de
2377 0 20 Dec. 2013
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
Top 4 strategii esentiale cand iti numesti compania!

Cunoastem cu totii nume de companii care ne raman in memorie si nume de companii care par sa nu ne spuna prea multe sau care nu ne inspira incredere.

Evident, exista enorm de multe greseli pe care le comitem atunci cand alegem numele companiei care avem de gand sa o cladim. Iata cateva dintre cele mai bune strategii de urmat atunci cand dam numele companiei:

1. Folosim cuvinte care ies in evidenta, care se memoreaza usor, care se disting cu maxima usurinta.


Daca numele nu este sonor, daca numele nu se memoreaza cu usurinta si nici nu se pronunta usor, atunci clientii si potentialii clienti vor fi atrasi in numar redus.

2. Nu includem indicii referitoare la locatia grografica in cadrul numelui. Nu este recomandabil sa ne numim companie in functie de locatia in care se regaseste unitatea de productie, sediul firmei sau zona in cadrul careia dorim sa ne dezvoltam o retea de unitati.

Lucrurile se schimba si este bine sa lasam afara din peisaj orice detaliu referitor la locatia geografica.

3. Nu cercetam si atunci riscam sa intram in proces cu proprietarul afacerii cu nume identic sau prea asemanator. Nu mizati pe numele companiilor de succes, considerand ca puteti sa le luati macheta principala si sa variati pe alocuri.

Este vital sa aveti un nume clar, nou, puternic distinctiv fata de restul numelor companiilor deja existente in mediul business.

4. Numele de familie indica seriozitate, profesionalism, durabilitate, incredere. Nu doar atunci cand ne deschidem o firma de avocatura, numele de familie sunt recomandabile, ci si atunci cand deschidem o cofetarie, o brutarie, o carmangerie, o firma de catering.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




In numeroase cazuri, numele de familie devine un puternic avantaj atunci cand devine centrul numelui companiei!


sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: afacerinume afacerialegerea unui nume pentru companienume companiecum alegi numele companiei

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 4 strategii esentiale cand iti numesti compania!
Rating:
Nota: 2.83 din 3 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton