Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Trenduri de marketing pe care nu le putem neglija in 2012

de
1643 1 29 Dec. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Audientele noastre tinta sunt in permanenta schimbare. Ele sunt caracterizate de o dinamica graitoare pentru strategiile noastre de marketing si orice antreprenor si echipa de management trebuie sa stie cum sa vanda audientei tinta, ce mesaje sa foloseasca, pe ce concepte sa isi mapeze strategiile de vanzare si promovare.

Iata cateva trenduri de marketing carora trebuie sa le acordam atentie maxima in 2012:

1. Audienta femeilor este mult schimbata si dinamica dezvoltarii sale ne dicteaza un nou mod de abordare. Femeile nu mai pot fi reprezentate in permanenta alaturi de soti, ca femei casnice, ca femei dependente de barbati, ca femei caracterizate de munca casnica si de cresterea copiilor in mod strict. Femeile sunt independente, isi cumpara locuinte, incep afaceri, sunt mame singure, nu se mai orienteaza catre casnicie la fel de rapid. Acestea sunt doar cateva schimbari produse de-a lungul timpului, schimbari care trebuie sa se revada in strategiile dvs de marketing si de advertising, de promovare si vanzare.

2. Tinerii sunt si ei mult schimbati si trebuie abordati cu alte mesaje. Veti promova si vinde produse si servicii catre un sector mai autonom, catre un sector mai auto-constient, catre un sector cu mare potential.

3. Orice afacere va trebui sa isi centreze atentie si pe sectorul eco-friendly, bio, organic. Orice miscare catre aceste trenduri bine conturate si bine inradacinate va fi una inspirata si de pe urma careia veti avea doar de castigat. Implicati-va in activitati de reciclare si economisire de energie si combustibil, treceti pe energie eoliana, scapati de fax-uri si recurgeti strict la sistemele de e-mailing.

4. Se va mai pune mult accent si pe elementele care vor ajuta consumatorii sa se diferentieze intre ei. Exista o preferinta puternica pentru diferentiere si personalizare si acest lucru trebuie sa se revada si in setul dvs de produse si servicii. Asigurati-va ca toti consumatorii dvs isi pot exprima parerea si pot participa la imbunatatirea produselor si serviciilor dvs si ca pot beneficia de o multitudine de varietati din care pot alege.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





5. Se va mai pune mare accent pe socializare si interactiune. Orice afacere va fi nevoita sa detina un cont pe o retea de socializare, sa detina un blog si sa sustina in permanenta interactiunea cu audientele sale.


Tags: trenduri marketingmarketingdiferentieresocializare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Trenduri de marketing pe care nu le putem neglija in 2012
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
rodica grusea 2012-01-02 11:19:51
De acord cu punctele 1-4, in special pct. 4 (serviciile trebuie sa fie originale si personalizate), mai putin pct. 5 care, la noi, conteaza un pic in mediul urban si, practic, deloc in mediul rural.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton