Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un drum lin catre customer service de calitate!

de Maria Nicutar 19 Ian. 2012 3528
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii decid succesul de care se vor bucura afacerile noastre, nivelul profitabilitatii de care vom beneficia, imaginea si reputatia de care vom dispune in mediul business activ. Cu alte cuvinte, toate aspectele decisive pentru succesul unei afaceri, depind de maniera in care ne conducem strategiile de customer service.

Haideti sa vedem pasii necesari catre customer service de calitate, pentru afaceri de succes:

1. Ascultati, ascultati, ascultati. Invatati sa ascultati si faceti acest lucru din plin, si inainte sa veniti cu raspunsuri, cu solutii, cu propuneri samd. Clientii va vor transmite diverse informatii prin gesturi, prin limbajul verbal sau prin limbajul non-verbal. Peste tot suntem inconjurati de informatii de valoare, informatii care ne ajuta sa luam deciziile corecte atunci cand vindem, cand promovam, cand propunem servicii si solutii pentru problemele de care suntem responsabili.

2. Faceti un pas in plus. Afacerile de succes se bazeaza pe sentimentul de memorabilitate pe care il aducem in mintea audientelor noastre. Clientii isi vor aminti de faptul ca am mers acea mila in plus pentru a le oferi o experienta mai placute in procesul de achizitionare, pentru a le oferi mai multe informatii decat au cerut, pentru a le oferi sprijin continuu, chiar si cand programul de lucru s-a incheiat. Toate aceste mici detalii conteaza enorm pentru clientii dvs.

3. Luati problemele si conflictele din pripa. Este vital sa tratati orice plangere, orice nemultumire, orice conflict si problema, imediat ce acestea apar. Nu lasati neadresate mici probleme, ele ajungand sa se transforme in surse de pierderi pentru imaginea afacerii dvs, pentru reputatia cu care intrati in joc alaturi de competitori.

4. Tineti-va promisiunile. Clientii nu uita cand vine vorba de beneficii promise in plasa lor, de solutii promise, de e-mail-uri de instiintare samd. Este vital sa demonstrati clientilor dvs ca pot avea incredere in dvs si in afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati.


Tags: afaceriafaceri de succescustomer servicereputatie afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]