Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Un drum lin catre customer service de calitate!

de
1450 0 19 Ian. 2012
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii decid succesul de care se vor bucura afacerile noastre, nivelul profitabilitatii de care vom beneficia, imaginea si reputatia de care vom dispune in mediul business activ. Cu alte cuvinte, toate aspectele decisive pentru succesul unei afaceri, depind de maniera in care ne conducem strategiile de customer service.

Haideti sa vedem pasii necesari catre customer service de calitate, pentru afaceri de succes:

1. Ascultati, ascultati, ascultati. Invatati sa ascultati si faceti acest lucru din plin, si inainte sa veniti cu raspunsuri, cu solutii, cu propuneri samd. Clientii va vor transmite diverse informatii prin gesturi, prin limbajul verbal sau prin limbajul non-verbal. Peste tot suntem inconjurati de informatii de valoare, informatii care ne ajuta sa luam deciziile corecte atunci cand vindem, cand promovam, cand propunem servicii si solutii pentru problemele de care suntem responsabili.

2. Faceti un pas in plus. Afacerile de succes se bazeaza pe sentimentul de memorabilitate pe care il aducem in mintea audientelor noastre. Clientii isi vor aminti de faptul ca am mers acea mila in plus pentru a le oferi o experienta mai placute in procesul de achizitionare, pentru a le oferi mai multe informatii decat au cerut, pentru a le oferi sprijin continuu, chiar si cand programul de lucru s-a incheiat. Toate aceste mici detalii conteaza enorm pentru clientii dvs.

3. Luati problemele si conflictele din pripa. Este vital sa tratati orice plangere, orice nemultumire, orice conflict si problema, imediat ce acestea apar. Nu lasati neadresate mici probleme, ele ajungand sa se transforme in surse de pierderi pentru imaginea afacerii dvs, pentru reputatia cu care intrati in joc alaturi de competitori.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





4. Tineti-va promisiunile. Clientii nu uita cand vine vorba de beneficii promise in plasa lor, de solutii promise, de e-mail-uri de instiintare samd. Este vital sa demonstrati clientilor dvs ca pot avea incredere in dvs si in afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati.


Tags: afaceriafaceri de succescustomer servicereputatie afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Un drum lin catre customer service de calitate!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitor pt magazin online viagra naturala

Intrebare: este cineva interesat sa pornim magazin online viagra naturala pe baza de caviar, ierburi afrodisiace si miere?
am exclusivitatea pt Romania de la producator. In Dubai cutia de 12 plicuri se vinde cu 100 euro. Am mostre. Performante sexuale -48 h!
detalii pe email:gloriana.windsor@hotmail.com
‭+40 (741) 625 152‬
multumesc!

Necesara o investitie de 10 mii euro.
Am know how, o sa punem si pe Emag etc


Raspuns: Buna seara, as vrea sa stiu de ce investitia necesita 10.000 ?. Se pot avea detalii?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton