Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Un drum lin catre customer service de calitate!

de
1398 0 19 Ian. 2012
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii decid succesul de care se vor bucura afacerile noastre, nivelul profitabilitatii de care vom beneficia, imaginea si reputatia de care vom dispune in mediul business activ. Cu alte cuvinte, toate aspectele decisive pentru succesul unei afaceri, depind de maniera in care ne conducem strategiile de customer service.

Haideti sa vedem pasii necesari catre customer service de calitate, pentru afaceri de succes:

1. Ascultati, ascultati, ascultati. Invatati sa ascultati si faceti acest lucru din plin, si inainte sa veniti cu raspunsuri, cu solutii, cu propuneri samd. Clientii va vor transmite diverse informatii prin gesturi, prin limbajul verbal sau prin limbajul non-verbal. Peste tot suntem inconjurati de informatii de valoare, informatii care ne ajuta sa luam deciziile corecte atunci cand vindem, cand promovam, cand propunem servicii si solutii pentru problemele de care suntem responsabili.

2. Faceti un pas in plus. Afacerile de succes se bazeaza pe sentimentul de memorabilitate pe care il aducem in mintea audientelor noastre. Clientii isi vor aminti de faptul ca am mers acea mila in plus pentru a le oferi o experienta mai placute in procesul de achizitionare, pentru a le oferi mai multe informatii decat au cerut, pentru a le oferi sprijin continuu, chiar si cand programul de lucru s-a incheiat. Toate aceste mici detalii conteaza enorm pentru clientii dvs.

3. Luati problemele si conflictele din pripa. Este vital sa tratati orice plangere, orice nemultumire, orice conflict si problema, imediat ce acestea apar. Nu lasati neadresate mici probleme, ele ajungand sa se transforme in surse de pierderi pentru imaginea afacerii dvs, pentru reputatia cu care intrati in joc alaturi de competitori.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





4. Tineti-va promisiunile. Clientii nu uita cand vine vorba de beneficii promise in plasa lor, de solutii promise, de e-mail-uri de instiintare samd. Este vital sa demonstrati clientilor dvs ca pot avea incredere in dvs si in afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati.


Tags: afaceriafaceri de succescustomer servicereputatie afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Un drum lin catre customer service de calitate!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton