Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Urzeala tronurilor in marketing

de
1106 0 16 Iun. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In "Urzeala tronurilor", totul se rezuma la lupta pentru putere. Familiile fiind in conflict, chiar si fratii au varii disensiuni, iar loialitatile sunt in conflict, lupta pentru putere este personajul principal atat in carti, cat si in serial. Desi specialistii in marketing nu trebuie sa isi faca griji despre judecati prin lupta ori un neam de dragoni, provocarea lor de a produce campanii de marketing pe baza de continut de foarte buna calitate poate parea uneori un efort supraomenesc.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Este vorba despre a prelua controlul ideilor proprii, a canaliza creativitatea, avand ca rezultat media utilizabila si captarea atentiei maselor. Deci, cum reusiti sa captati atentia publicului? Acest final de sezon difuzat in curand de HBO mi-a oferit cateva indicii, direct din motto-urile diferitelor dinastii.
 
Casa Stark: Iarna e aproape (Winter is coming). Arya Stark are unul dintre cele mai impresionante instincte de conservare. Am vazut cum a evoluat de la fetita dragalasa si inselatoare, imbracata in rochite, la unul dintre cele mai puternice si pline de resurse personaje. 
Pentru expertii in marketing, aceasta abundenta de resurse este esentiala. Unul dintre cele mai dificile aspecte este constanta cu care produc idei relevante, in timp util. Nu te poti opri din publicat continut atunci cand esti in pana de idei. In schimb, poti economisi idei mereu aplicabile, pentru a supravietui "iernilor" reci ale penei de inspiratie.
 
Fie ca e vorba de un tweet sau comentariu interesant, integreaza utilizarea povestii in rutina ta zilnica si pastreaza ideile acelea stralucite pentru continut viitor. Nu lasa izvorul de povesti sa sece, altfel, chiar daca astazi esti plin de inspiratie, iarna e mereu aproape.
 
Casa Lannister: Imi fac vocea auzita. Membrii Casei Lannister nu se jeneaza sa isi faca vocile auzite. De exemplu, Tyrion Lannister, chit ca plesneste un rege impertinent (de doua ori) sau tine un discurs puternic, la judecata asa, stie cum sa se faca auzit. Pentru expertii in marketing, producerea continutului de calitate nu are nicio valoare, daca nu are impact public.
 
90% din consumatorii de astazi efectueaza sarcini si consuma continut utilizand dispozitive multiple, conform Think With Google. Pentru a fi auzit pe piata zgomotoasa a zilelor noastre, trebuie sa utilizati toate canalele, mentinand o experienta omogena.
 
E mai putin vorba de crearea continutului unic pentru fiecare canal (o pierdere masiva de resurse). E vorba de identificarea celui mai bun continut si de distribuirea sa eficienta. Un exemplu de brand sonor, in stil Lannister, este Starbucks. Experienta memorabila a cumpararii din magazin este strans legata de prezenta in mediul social a companiei, pe aplicatie mobila si pe site-ul web. Starbucks si-a construit un public foarte implicat.
 
Arunca o privire la campania Frapuccino "Say Yes to Summer", cu un brand puternic, sustinut de media sociala. O astfel de campanie care isi implica clientii rezulta dintr-o experienta de branding impecabil, pe toate canalele. Concentreaza-te pe omogenizarea personalitatii brandului, pe toate canalele si vei observa rapid efectele. 
 
Casa Tyrell: Dezvoltati-va puternici. Margaery Tyrell este, cu certitudine, intruchiparea casei sale. In acest punct al serialului HBO, este vaduva a doua oara si este in continuare capabila sa devina regina. Actiunile sale sunt extrem de bine calculate si, desi este inconjurata de haos si lipsa de predictibilitate, intotdeauna isi indeplineste obiectivele pe termen lung. Acesta este tipul de atitudine pe care specialistii in marketing trebuie sa o aiba pentru a nu uita ideea de baza si pentru a asigura dezvoltarea unor campanii puternice.
 
Piata aglomerata a zilelor noastre e la fel de predictibila ca o nunta Westeros, dar, cu fiecare decizie de continut luata, trebuie sa te concentrezi asupra rezultatului final: Ce valoare iti aduce? Ce fel de angajament va rezulta?
 
Lowe este un exemplu de companie care este extrem de atenta cu continutul sau. Compania isi utilizeaza punctele forte in privinta continutului, valoroase pentru publicul tinta, in loc sa incerce constant sa obtina virale sau sa arunce o plasa prea mare. Lowe a cultivat canale bogate pe Youtube, Vine si pe blogul sau, invartindu-se in jurul promisiunii sale de a ajuta clientul sa "se imbunatateasca constant".
Fie ca e vorba de un clip despre renovarea curtilor interioare sau de un clip Vine despre un secret legat de gradinarit, Lowe publica in mod constant continut de calitate excelenta, usor de distribuit, care tine direct de scopul sau final: atragerea mai multor clienti noi, in zona renovarilor si imbunatatilor casei.
 
Cu peste 7 milioane de privitori, popularitatea serialului "Urzeala tronurilor" a crescut din ce in ce mai mult, in ultima vreme. In mod similar, piata de continut nu este fada. Va fi aici pe termen lung si, daca este manevrat in mod corect, continutul este o metoda puternica de a comunica cu clientii. Are efect asupra lor, deoarece este distractiv, spune o poveste si genereaza interactiune sociala. Expertii in marketing care canalizeaza creativitatea si pasiunea, transformandu-le in continut valoros, consistent pentru toate canalele, sunt pe drumul cel bun pentru tronul de fier, tronul regilor, din serial.
 
Sursa: www.entrepreneur.com
 


Tags: marketingurzeala tronurilorstrategii de marketingspecialist marketingcreativitate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Urzeala tronurilor in marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton