Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze

de
2551 0 04 Mai. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Bine, trebuie sa recunosc: nu o sa fie o vanatoare adevarata, cu arme, impuscaturi si vanat prins. Dar vor fi niste sfaturi care ar trebui sa te ajute sa pui mana pe o prada pretioasa: clienti cat mai numerosi. Cum multi antreprenori aflati la inceput descopera destul de repede, cea mai dificila partea unei afaceri noi este gasirea de noi clienti.

Sa ai un produs bun sau un serviciu grozav de care stii sigur ca oamenii vor avea nevoie nu este de ajuns. Clientii s-ar putea sa nu te gaseasca sau sa nu iti gaseasca site-ul doar pentru ca ai inceput deja sa vinzi produsul sau serviciul respectiv. Cei mai multi antreprenori trebuie sa mearga in mod periodic la "vanatoarea de clienti" pentru a mentine un ritm alert al afacerii si pentru a avea in permanenta un numar mare de clienti.

1. Fa-ti un plan. Imagineaza-ti cine e clientul tau ideal. Daca te adresezi altor afaceri, identifica departamentele care ar putea fi interesate de ceea ce ai tu de oferit si care e omul din interior care ar trebui sa ia decizia de cumparare. Si incearca apoi sa iti dai seama cum ar putea acel individ sa afle de afacerea ta in mod normal. In ce medii poti da de un astfel de om? Unde se uita atunci cand au nevoie de un produs sau un anumit serviciu? Gaseste un mod prin care sa pui informatia legata de afacerea ta in drumul lor.

2. Catre succes nu exista un singur drum. Vanzarile se produc pentru ca cei mai multi cumparatori afla despre afacerea ta in mai multe moduri si de la surse diferite. Cu cat aud mai mult despre tine, cu atat vei reprezenta o optiune la indemana si de luat in calcul atunci cand vor decide ca vor sa cumpere ceva.

3. Profita de ziarele locale. Ziarele din fiecare zi si cele saptamanale sunt surse incredibile de informatii de contact si te conduc la potentiali cumparatori. Cauta oameni care au fost promovati, care au obtinut premii, care au deschis afaceri noi sau care ar putea fi, intr-un fel sau altul, clientii tai ideali.

4. Fii cu ochii in patru dupa evenimentele care ar putea reuni targetul tau. Contacteaza organizatorii unor astfel de evenimente si ofera-te sa furnizezi produse sau servicii ale afacerii tale ca premiu in cadrul evenimentului in schimbul promovarii afacerii tale de catre acestia.

5. Ofera putin ca sa primesti mult. Ofera mostre gratuite ale produselor tale si roaga-i pe cei care le primesc sa le spuna si prietenilor daca au fost multumiti de produse. Sau ofera consultanta gratuita daca esti specializat in acest domeniu.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




Sunt arme care functioneaza daca urmezi sfaturile asa cum trebuie. Nu uita ca nu vei vedea rezultatele peste noapte, dar consistenta este cheia! Asa ca... succes la vanatoare!


Tags: marketingvanzarepromovaretargetclient ideal

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care este audienta target a afacerii dumneavoastra

de Teo Manole
20 Mai 2016
Pentru atragerea clientilor este important sa definiti care sunt persoanele la care doriti sa ajunga mesajul legat de produse, servicii, oferte sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton