Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Vanzari mai mari in 3 pasi eficienti

de
2291 0 08 Aug. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul este o unealta extrem de eficienta care ne ajuta sa ne ridicam nivelul vanzarilor pana in punctul in care nu mai vorbim de rentabilitate, ci de profitabilitate adevarata. Vanzarile trebuie gandite si strategiile corecte vor ajuta procesul sa devina unul facil, natural si de lunga durata pentru profituri atragatoare. Iata cei mai importanti 3 pasi de efectuat pentru a va mari nivelul vanzarilor:

1.    Mergeti la origini si verificati-va audienta catre care tintiti si careia va adresati cand va promovati produsele. Nu de multe ori se descopera dupa anumite perioada de timp sa directia originala s-a pierdut si clientii pentru care am proiectat si gandit anumite produse nu mai sunt aceeiasi catre care le promovam. Cooptati marketeri si advertiseri pentru a se ocupa de acest proiect pentru a delimita corect directia in care se merge de cea originala pentru efecte vizibile si favorabile.

2.    Puneti accentul pe marirea vanzarilor catre clientii fideli, clientii existenti. De foarte multe ori se intampla ca anumite companii sa se concentreze pe castigarea de noi clienti si sa ii neglijeze pe cei siguri, pe cei deja cooptati si convinsi de calitatea si beneficiile produselor oferite. De foarte multe ori se intampla ca firmele si companiile sa isi obtina veniturile din randul unui numar mic de clienti, clienti fideli, clienti repetati.

Nu uitati ca orice campanie de marketing si de advertising concentrata pe cooptarea de noi clienti implica anumite costuri de neglijat, timp si energie care se poate sa nu se merite intotdeauna in schimbul profiturilor incasate.

3.    Controlati-va competitia si verificati-le preturile. Nimeni nu va plati un pret incorect pentru un produs pe care il poate gasi in stare identica, fara mai putine beneficii si la un pret mai mic in tabara opusa companiei dvs. Verificati cu ce producatori lucreaza, ce furnizori detin, ce servicii de livrare folosesc.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




Pretul real al produsului si taxele adaugate sunt elementele catre care trebuie sa va concentrati alaturi de profesionisti pentru a decide ce schimbari trebuie sa se produca in cazul dvs pentru o marire a nivelului vanzarilor.


Tags: vanzari marimarketingstrategii de vanzarevanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vanzari mai mari in 3 pasi eficienti
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton