Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vanzari mai mari in 3 pasi eficienti

de
2194 0 08 Aug. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul este o unealta extrem de eficienta care ne ajuta sa ne ridicam nivelul vanzarilor pana in punctul in care nu mai vorbim de rentabilitate, ci de profitabilitate adevarata. Vanzarile trebuie gandite si strategiile corecte vor ajuta procesul sa devina unul facil, natural si de lunga durata pentru profituri atragatoare. Iata cei mai importanti 3 pasi de efectuat pentru a va mari nivelul vanzarilor:

1.    Mergeti la origini si verificati-va audienta catre care tintiti si careia va adresati cand va promovati produsele. Nu de multe ori se descopera dupa anumite perioada de timp sa directia originala s-a pierdut si clientii pentru care am proiectat si gandit anumite produse nu mai sunt aceeiasi catre care le promovam. Cooptati marketeri si advertiseri pentru a se ocupa de acest proiect pentru a delimita corect directia in care se merge de cea originala pentru efecte vizibile si favorabile.

2.    Puneti accentul pe marirea vanzarilor catre clientii fideli, clientii existenti. De foarte multe ori se intampla ca anumite companii sa se concentreze pe castigarea de noi clienti si sa ii neglijeze pe cei siguri, pe cei deja cooptati si convinsi de calitatea si beneficiile produselor oferite. De foarte multe ori se intampla ca firmele si companiile sa isi obtina veniturile din randul unui numar mic de clienti, clienti fideli, clienti repetati.

Nu uitati ca orice campanie de marketing si de advertising concentrata pe cooptarea de noi clienti implica anumite costuri de neglijat, timp si energie care se poate sa nu se merite intotdeauna in schimbul profiturilor incasate.

3.    Controlati-va competitia si verificati-le preturile. Nimeni nu va plati un pret incorect pentru un produs pe care il poate gasi in stare identica, fara mai putine beneficii si la un pret mai mic in tabara opusa companiei dvs. Verificati cu ce producatori lucreaza, ce furnizori detin, ce servicii de livrare folosesc.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Pretul real al produsului si taxele adaugate sunt elementele catre care trebuie sa va concentrati alaturi de profesionisti pentru a decide ce schimbari trebuie sa se produca in cazul dvs pentru o marire a nivelului vanzarilor.


Tags: vanzari marimarketingstrategii de vanzarevanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vanzari mai mari in 3 pasi eficienti
Rating:
Nota: 4.5 din 2 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton