Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ajuta-ti angajatii sa faca fata plangerilor din partea clientilor!

de
1389 0 30 Iul. 2013
Plan de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Ajuta-ti angajatii sa faca fata plangerilor din partea clientilor!

Clientii nostri sunt stapanii nostri, insa ei nu ar exista daca nu am avea angajati. Si angajatii sunt valorosi si in ei investim sume banesti impresionante, timp si energie. Ii motivam sa isi depaseasca nivelul de performanta si ii trainuim in mod constant pentru ca rezultatele lor sa fie mere peste asteptari.

Un capitol la care numerosi angajati stau foarte prost este cel referitor la customer service! Nu stim sa ne tratam clientii, potentialii si fostii clienti! Nu stim sa acceptam un refuz din partea acestora si nici cum sa rezolvam o plangere, o problema, o critica, o sugestie imposibil de indeplinit.

Iata care sunt cele cinci reguli de care angajatii nostri trebuie sa tina cont pentru a face fata cu brio oricarei plangeri din partea clientilor nostri, cinci reguli oferite de catre Dave Kerpen pentru INC:

1. Daca ai primit o plangere, o duci la bun sfarsit!
Nu lasa o problema nefinalizata. Daca ai primit o plangere, nu o pasa altui coleg decat daca nu esti in masura sa o rezolvi. De asemenea, nu face lucrurile cu jumatate de masura. Asigura-te ca acel client va scapa de problema in cauza in proportie de 100%!

2. Actioneaza rapid. Cu cat te ocupi de o problema mai rapid, cu atat vei putea sa o rezolvi mai eficient si cu rezultate mai bune! Nu lasa problemele sa astepte si clientii nemultumiti sa creada ca reprezinti o companie in care nu poate avea incredere!

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


3. Asigura-ti clientii ca intelegi prin ce trec si faptul ca sunt suparati, deranjati, pusi in dificultate, jigniti samd.

4. Cere-ti scuze pentru deranjul prin care trece clientul in cauza. Chiar daca nu este o problema pe care sa o fi generat tu, este esential ca acest client sa auda un "Ne cerem scuze. Ne pare rau. Regretam enorm aceasta greseala comisa."

Sub nicio forma nu vom da vina pe colegii din cadrul altui departament, pe soarta, pe karma negativa sau alte motivatii imposibile.

5. Nu incerca sa minimalizezi problema! Cu cat vei incerca sa micsorezi efectele negative resimtite de client, cu atat vei  spori disconfortul acestuia. Trateaza problema cu toata seriozitatea si la nivelul de gravitate resimtit de client.

Asa ca daca respectivul client este teribil de deranjat pentru ca a pierdut un meci din cauza ca semnalul s-a pierdut, nu trece aceasta problema prin filtrul personal. Se poate ca meciurile de fotbal sa nu fie preferinta ta numarul 1, insa trebuie sa o respecti ca pe cele personale!

Pune-te in locul clientilor si gandeste lucrurile din perspectiva lor! Doar asa vei reusi sa livrezi servicii de customer service de calitate!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: customer servicestrategii de customer serviceangajati customer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ajuta-ti angajatii sa faca fata plangerilor din partea clientilor!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016