Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Fontul unui logo, unul dintre cele mai importante aspecte pentru companii

de
2102 0 03 Mai. 2014
Plan de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Logo-ul unei companii face parte din identitatea acesteia. Cand spunem mar ne gandim la Apple, Coca Cola cand ne gandim la fontul sau cursiv sau McDonald`s cand vedem M-ul sau galben. Toate acestea reprezinta ceva pentru fiecare companie.

Yahoo, de exemplu, si-a schimbat logoul la un Y cu semnul exclamarii (Y!), pentru ca reprezinta o modalitate prin care demonstreaza un nou drum spre viitor. 
Logo-ul este cartea de asteptare, identitate si manifestare a unei companii. Fontul, culoarea sau semnul sunt detalii care spun multe despre aceasta. 
 
Un studiu efectuat de 123Print a scos la iveala toate semnificatiile unui logo. Iata si rezulatele!
Conform studiului, companiile de top ale lumii se axeaza foarte mult pe culoarea unui logo. Cele mai folosite culori sunt albastru, in proportie de 33%, rosul, in proportie de 29%, negru sau gri, in procent de 28%, iar portocaliu sau galben este folosit de 13% dintre companii.
Dintre toate companiile, 95% folosesc una sau maximum doua culori pentru logo-ul lor. 41% dintre acestea se axeaza doar pe text (Disney), 9% nu sunt caracterizate de numele companiei (Apple, Starbucks), iar 5% utilizeaza mai mult de doua culori (Google este cel mai popular exemplu).

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Daca te intrebi cum poti folosi toate acestea intr-o afacere, avem si raspunsul. Conceptul logo-ului tau trebuie sa inceapa cu 2 elemente foarte importante: culoare si font. Trebuie sa intelegi exact ce transmite fiecare culoare, mesajul inteles de oameni cand vad culoarea logo-ului si fontul si care este cea mai potrivita pentru compania ta. Trebuie sa fii foarte atent, pentru ca mesajul sa fie cel corect. Daca despre culori si semnificatia lor am mai scris, despre font stim ca acesta reprezinta o parte importanta a logo-ului.
 
In ceea ce priveste fontul, avem mai multe exemple si semnificatii.
 
1. Serif. Acest font pune accentul pe finalul literei. Transmite incredere, este remarcabil, respectabil, onest si conventional. Fonturile care pot fi folosite sunt Times New Roman, Book Antiqua, Georgia, Esprit si Baskerville. Exemplu avem salonul de infrumusetare si spa ORCHID.
 
2. Sans serif. Este fontul care nu accentueaza finalul literei. Este vast, fresh, modern, drept si cunoscut. Exemplele de fonturi pe care trebuie sa le folosesti sunt Arial, Calibri, Helvetica, Hero, Gotham. Compania care l-a adoptat este Bright City Coffee.
 
3. Slab Serif. Este un font cu accente solide si dreptunghiulare. Acesta accentueaza, este puternic, compact, fluent si sofisticat. Fonturile folosite sunt Freshman, Rockwell, Museo, ChunckFive si Bevan, iar firmele care il adopta sunt Carriage si Sweet Greens.
 
4. Script. Este fontul care imita scrisul de mana sau caligrafia. Acesta este feminin, elegant, primitor, interesant si artistic. Fonturile folosite sunt Lobater, Pacifico, Nuptial Script sau Mission Script. Compania care il foloseste este Dahlia.
 
5. Modern. Este un font mult mai geometric si ascutit. Este unul distinct, chic, trendy, inteligent si animat. Foloseste fonturi precum Majoram sau Architext. Este adoptat de catre WM.

 


Tags: logofontsfaturiapplecoca colayahoo

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Fontul unui logo, unul dintre cele mai importante aspecte pentru companii
Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum ar trebui sa arate un plan de afaceri bine pus la punct? Iata 3 sfaturi esentiale!

de Idei De Afaceri
19 Sep 2017
Planul de afaceri trebuie sa implice o doza inalta de creativitate si originalitate, inovatie si putere de a distinge intre banal si remarcabil....

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

3 sfaturi pentru realizarea unui plan simplu de afaceri

de Codrina Laiu
19 Ian 2016
Inainte de a incepe sa iti faci planificarea iti recomand sa iei in considerare urmatoarele 3 sfaturi: 1. Realizeaza un plan simplu, usor de...

6 sfaturi privind extinderea unei afaceri pe plan international

de Alexandra Popescu
08 Aug 2014
Atunci cand o idee buna se transforma intr-o afacere, este normal sa iti doresti sa o extinzi si sa atragi clienti noi. Totusi, sa stabilesti o cota...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016