Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Inregistrarea marcii si a indicatiilor geografice la OSIM

de Marinache Horia Cristian 12 Aug. 2015 3130
3.25 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In cazul in care doriti sa va promovati si sa comercializati produsele preparate de dvs. sub o anumita marca sau indicatie geografica, este necesar sa o inregistrati la OSIM. Acelasi este cazul indicatiilor geografice.

Potrivit OSIM, pot sa constituie marci semne distinctive cum ar fi:

- cuvinte, inclusiv nume de persoane
- desene
- litere
- cifre
- elemente figurative
- forme tridimensionale si in special forma produsului sau ambalajului
- combinatii de culori
- orice combinatie a acestor semne.

In ceea ce priveste indicatiile geografice, acestea reprezinta denumirea unei regiuni sau a unei localitati, a unui loc determinat sau, in cazuri exceptionale, a unei tari, care serveste la desemnarea unui produs originar din aceasta regiune sau localitate, din acest loc determinat sau din aceasta tara si care poseda o calitate specifica, reputatie sau alte caracteristici ce pot fi atribuite acestei origini geografice si a carui producere si/sau prelucrare, si/sau preparare au loc in aria geografica delimitata.

Avantajele inregistrarii marcilor si indicatiilor geografice

Prin inregistrarea marcii produselor dvs. va asigurati ca marca respectiva este unica, ca veti fi unicul beneficiar al avantajelor procurate de marca si veti putea, conform legii, sa va impotriviti celor care utilizeaza marca inregistrata de dvs.

O marca face ca produsele dvs. sa fie recognoscibile cu usurinta de catre consumatori. Mai mult decat atat, prin alegerea unei marci originale „inspirate”, aceasta va functiona ca o garantie a produselor pe care le preparati si va poate plasa cu un pas in fata concurentei.

Ganditi-va, spre exemplu, la o dulceata cu o marca inregistrata ca „Dulceata de la bunica”. in mod sigur, potentialii clienti ar fi mai atrasi de o denumire precum „Dulceata de visine de la bunica”, decat banala „Dulceata de visine Raureni”.



Tags: marcainregistrarea marciiosimindicatiilor geograficeinregistrarea indicatiilor geografice

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.25 din 5 - 4 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]