Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reguli de aur de care sa tii cont pentru un numar cat mai mare de clienti!

de Adela Simonescu 24 Mai. 2013 2831
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ne dorim clienti multi, cat mai multi, clienti cat sa nu putem numara si cat sa nu mai putem tine evidenta. Ne dorim clienti multi si valorosi, clienti importanti care sa cumpere in cantitati mari, foarte des si la valoare mare!

Ce sa mai! Multi ar spune ca nu ne mai satura Dumnezeu! Ideea de baza este ca orice antreprenor are un ideal: sa isi creasca afacerea. Si nimeni nu refuza clienti, asta sa fie clar de la bun inceput. Nimeni nu refuza un client si nimeni nu poate spune ca nu vrea sa aiba profituri mai mari decat cele pe care le detine in acest moment.

Sa recunoastem faptul ca vrem profituri mai mari ca sa putem progresa, ca sa ne putem dezvolta afacerile si mai puternic si pentru a ajunge la obiectivele pe care ni le-am impus de la bun inceput. Vrem afaceri solide, bine construite, afaceri care sa stea in picioare si pe care sa le lasam mostenire copiilor si nepotilor nostri.

Haideti sa revenim si la realitate si sa ne concentram pe eforturile (deloc neglijabile) de a detine baze cat mai solide de clienti aducatori de profit:

1. Retinem ce avem deja.
Primul pas pe care il efectuam pentru ca baza de clienti sa fie mereu una solida este sa ne asiguram ca un numar cat mai mare de clienti deja existenti, vor ramane in acest stadiu.

Cu alte cuvinte si cat mai simplu spus, ne asiguram ca putem limita pierderile naturale, inerente. Este natural sa mai pierzi si clienti fiindca este nebunesc sa crezi sau sa incerci sa ii multumesti pe toti.

Dar, ce ne intereseaza cel mai mult este sa pierdem cat mai putini din oamenii care ne ajuta sa ne numim ... antreprenori! Mizati pe calitate, pe preturi corect impuse, pe strategii de fidelizare a clientilor.

2. Dezvoltam baza de clienti prin noi cooptari. Fie ca veti utiliza programe de recompensare a clientilor care devin referenti, fie ca veti utiliza bonusuri la noi abonari, fie ca alegem sa oferim reduceri noilor clienti si cadouri sau promotii speciale, toate acestea sunt exemple interesante de cai prin care puteti sa va dezvoltati baza de clienti.

Nu uitati ca in afaceri si in cariera, in viata personala si in cea profesionala deopotriva, cel mai mult conteaza eficienta. Daca esti un om eficient, lucrurile vor merge mereu in directia potrivita. Asa ca mizam pe acele canale care deja ne-au adus clienti la cea mai buna rata de conversie. Cu alte cuvinte, de acolo de unde am adunat clientii cu cea mai mare eficienta, acolo se impune sa aruncam noile mize!

Nimeni nu spune, desigur, ca nu ar trebui sa cautam noi si noi surse de clienti, insa nu uitati ca metodele deja testate reprezinta scurtaturi esentiale in afaceri!

3. Repetam procesul! Da, ultima regula este una esential de cunoscut de catre toata lumea, fie ca discutam despre antreprenori, profesionisti, viitori oameni de afaceri sau simpli carieristi. Repetati fiindca este nebunesc sa va opriti si sa incercati sa va obtineti profiturile din sursa existenta de clienti! Si este nebunesc sa credeti ca daca aveti clienti indragostiti complet de brandul vostru, acest lucru este de ajuns si inseamna ca trebuie sa va opriti din a incerca sa ii fidelizati si sa cooptati noi si noi clienti.

Imaginati-va faptul ca si cele mai puternice branduri din intreaga lume trebuie sa lucreze pentru a castiga noi si noi clienti si pentru a retine un numar cat mai mare din clientii deja existenti. Chiar daca discutam despre Apple, Microsoft, Coca-Cola, Yves Rocher si alte branduri recunoscute in intreaga lume, sa nu credeti ca in cazul lor, clientii apar ca prin minune si fara eforturi solide!

Sa aveti succes si nu uitati ca afacerile reprezinta o suma de procese pe care sa le imbunatatiti in mod constant!

sursa foto: www.sxc.hu



Tags: clienticlienti mai multimai multi clientibaza de clienticum iti maresti baza de clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Solutii in afaceri. Suport clienti

de Idei de afaceri
26 Aug 2022
In ziua de astazi, foarte multi clienti folosesc mai multe canale de comunicare atunci cand au o problema cu serviciul sau produsul cumparat. De...

Plan de afaceri - Piata si clientii

de Cristian Gerea
28 Apr 2015
In planul de afaceri, la capitolul destinat pietei se descriu principalii clienti, raspunzandu-se la urmatoarele intrebari: Cine sunt? Unde sunt? Cum...

Servicii de obtinere finantari pentru anumiti clienti

de Cosmin Enescu
24 Mar 2015
Premisele afacerii: Firma acorda asistenta persoanelor cu handicap, studentilor, veteranilor, micilor intreprinzatori etc. care pot primi finantari...

Fii un antreprenor constient de nevoile clientilor: avantajele aduse de water cooler

de Andrioae Ruxandra
29 Aug 2014
In cazul in care vrei sa iti deschizi o afacere de furnizare a apei la domiciliul clientilor, trebuie sa te gandesti la un plan de afaceri si sa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]