Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Strategii de vanzari folositoare sau toxice?

de
1248 0 15 Mai. 2013
Plan de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Strategii de vanzari folositoare sau toxice?

Folosim diverse tactici pentru a vinde. Ne folosim de vina, de sentimente de frustrare, de emotii negative sau de emotii pozitive? Ne folosim de sentimente, emotii si stari pe care le trezim in randul potentialilor si deja existentilor nostri clienti! Insa cat de departe putem merge si ce efecte pot avea deciziile noastre?

Nu spune nimeni faptul ca sentimentul de vinovatie nu vinde cu eficienta extrema! Vinde si vinde foarte mult, insa este aceasta tactica de marketing una care sa returneze rezultate bune timp indelungat? Este aceasta tactica de marketing o investitie buna, pe termen lung?

Majoritatea expertilor in marketing si vanzari ne spun sa ne folosim de beneficii si aspecte pozitive pentru a avea sanse depline pentru incasari consistente! Cu alte cuvinte, impingem in fata beneficiile oferite de produsele si serviciile noastre si mizam pe aspiratiile si motivatiile clientilor si potentialilor clienti.

Un sapun se poate promova cu miza centrala pe faptul ca nu iti usuca tenul, dar indeparteaza cu eficienta orice urma de murdarie. Si ar trebui sa mesajul de promovare construit pe aceste aspecte sa functioneze perfect.

Insa exista si marketeri care vor apela la sentimentul de vinovatie pentru a-si vinde produsele. Te simti vinovat ca nu investesti destul de mult in sanatatea pielii tale si ca iti cumperi produse de calitate indoielnica?

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


Si exista si marketeri care vor apela la teama si frica. Te temi de substantele daunatoare pe care alte sapunuri le contin? Te temi de eritem si iritatii?

Si tot asa, pricepem ideea. Exista doua categorii de marketeri, cei care mizeaza pe latura pozitiva si cei care mizeaza pe aspecte negative.

Esential de inteles este faptul ca ambele tipuri de abordari convertesc in vanzari, insa vital de constientizat este efectul pe termen lung. La urma urmei, o afacere profitabila nu inseamna nimic daca nu exista si masura temporala. Cu alte cuvinte, degeaba ai incasari de varf acum si peste doua saptamani te trezesti cu fluxul de numerar total dat peste cap fiindca nu mai vinzi nimic.

Asa ca haideti sa privim pe termen lung si sa intelegem ca un produs este asociat cu mesajul transmis. Asa ca un simplu sapun se poate transforma in sansa de a castiga liniste si siguranta ca sanatatea ta este protejata.

Un parfum poate deveni produsul pe care il vei cumpara fiindca vrei sa te simti din nou tanara si atragatoare. Si va avea acest efect pana in momentul in care vei realiza ca el te ajuta prea putin, in mod concret. Este doar o umbra a propriei dorinte, un produs pe care il cumperi pentru a umple un gol.

Asa ca ajungem la concluzii destul de clare. Este esential ca trebuie sa ne masuram promisiunile si sa nu ne departam de tinta propusa. Este esential sa intelegem ca mesajul de promovare devine un o asociere cu produsul si ca de cele mai multe ori este nevoie de un mesaj pozitiv, bazat pe beneficii clare, memorabile!

De asemenea, este vital sa intelegem ca orice strategie de marketing trebuie gandita pe termen lung si testata in prealabil. Si aici exista o serie larga de metode si optiuni, de la focus grup-uri, la sondaje si testari one-on-one.

Mult succes si vanzari de top!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: strategii de marketingstrategii marketingstrategii de vanzaritactici vanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Strategii de vanzari folositoare sau toxice?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016