Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai nevoie de un brand model? Iata cele mai valoroase branduri financiare din lume!

de Ilinca Dobrescu 10 Oct. 2013 2155
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In viata, trebuie sa ai un model. Si inca unul deosebit de puternic pentru ca lucrurile sa mearga pe drumul cel mai potrivit. Pentru antreprenorii si viitorii antreprenori care cauta un brand model, iata cateva dintre cele mai tari branduri din lume, la capitolul finante:

Pe locul 1 se afla, evident, Apple, cu o valoare de brand de 93,316 milioane de dolari si cu un procentaj de crestere de 28 de procente fata de 2012, conform Interbrands.

Pe locurile urmatoare se afla Google, Coca-Cola, IBM, Microsoft, GE, McDonald's, Samsung, Intel, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Cisco, Disney, HP si multe altele.

O parte dintre brandurile unite in topul celor mai valoroase puteri financiare se afla si pe piaa din Romania sau sunt actionari la companii locale listate la BVB, noteaza Wall-Street.

Iata 5 dintre aceste branduri financiare:

Pe primul loc se afla American Expres, cu o valoare de brand de 17.646 mil. $, cu o evolutie de 12 procente, comparativ cu 2012 si ocupand pozitia 23 in TOP 100 Interbrands.

Pe locul al doilea se afla HSBC, pe pozitia 32 in Top 100 Interbrands, cu valoare de brand de 12.183 mil. $ si cu evolutie, comparativ cu 2012, de 7%.

Locul al treilea este ocupat de JP Morgan. Pozitia acestui brand financiar in Top 100 Interbrands este a 33-a, cu valoare de brand de 11.456 mil. $ si cu evolutie, comparativ cu 2012, de 0%.

Pe locul al patrulea se afla Goldman Sachs. Ocupa pozitia nr 44 in  Top 100 Interbrand, cu valoare de brand de 8.536 mil. $ si evolutie, comparativ cu 2012, de +12%.

Pe locul al cincilea se afla Citi. Pozitia ocupata in Top 100 Interbrands:48. Valoarea de brand este de 7.973 de milioane de dolari si evolutia este de 5% in trend ascendent!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: model afacerecele mai valoroase branduri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]