Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?

de
1244 0 27 Aug. 2011
Plan de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multe afaceri se lovesc de aceasta problema foarte grava de a detine preturi prea mici fata de mersul pietei, fata de competitie, fata de disponibilitatea clientilor de achizitionare samd. Multi antreprenori sunt la capatul puterilor si nu mai doresc sa isi mentina afacerile active din cauza lipsei profitbilitatii in afaceri sau extinderea pragului de breakeven cu mult prea mult. Cauzele sunt multiple si lumea iese din afaceri fara sa simta cu adevarat ca au facut afaceri.

Am intalnit multi antreprenori extenuati de volumul de munca cu care au de-a face in afacerile lor si ma uimeste faptul ca rezista in acest fel alaturi de afaceri care ofera produse si servicii de calitate la preturi mult prea mici. Ne uitam la produse, le cumparam cu suspiciunea ca poate platim pentru ele degeaba, ne intrebam tot drumul spre casa de ce au pretul acesta asa de mic si incepem sa facem un calcul:ambalajul ar costa cam atat, materia prima cam atat .....

Problema este ca si noi realizam fara mare efort ca acesti detinatori de afaceri nu scot mare profit de pe urma acestei linii de productie. Atunci cand cererea creste, preturile trebuie sa creasca usor si in trepte bine gandite de marketeri si alti profesionisti.

Pe deasupra un pret poate sa indeparteze clienti prin simplul fapt ca ofera preturi atat de mici. Lumea devine suspicioasa cand preturile sunt prea mici.

Preturile pot fi crescute atunci cand deja consumatorii carora va adresati au facut deja cunostinta cu produsele sau serviciile noastre si sunt agatati. In acest punct, deja au avut ocazia sa le testeze si inteleg cu ce fel de nivel al calitatii au de-a face atunci cand ne cumpara produsele sau ne folosesc serviciile. In acest moment puteti sa treceti la un rebranding si sa alcatuiti, in mod gradual, o noua infatisare pentru produsele dvs, sa plusati cu putere si sa cresteti preturile.

Cei care va cunosc deja produsele vor fi tentati sa o faca din nou. Cei care au acces pentru prima data va vor considera o marca puternica, care a intrat pe piata in forta.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: preturi miciclientiafacerirebranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton