Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?

de
1286 0 27 Aug. 2011
Plan de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multe afaceri se lovesc de aceasta problema foarte grava de a detine preturi prea mici fata de mersul pietei, fata de competitie, fata de disponibilitatea clientilor de achizitionare samd. Multi antreprenori sunt la capatul puterilor si nu mai doresc sa isi mentina afacerile active din cauza lipsei profitbilitatii in afaceri sau extinderea pragului de breakeven cu mult prea mult. Cauzele sunt multiple si lumea iese din afaceri fara sa simta cu adevarat ca au facut afaceri.

Am intalnit multi antreprenori extenuati de volumul de munca cu care au de-a face in afacerile lor si ma uimeste faptul ca rezista in acest fel alaturi de afaceri care ofera produse si servicii de calitate la preturi mult prea mici. Ne uitam la produse, le cumparam cu suspiciunea ca poate platim pentru ele degeaba, ne intrebam tot drumul spre casa de ce au pretul acesta asa de mic si incepem sa facem un calcul:ambalajul ar costa cam atat, materia prima cam atat .....

Problema este ca si noi realizam fara mare efort ca acesti detinatori de afaceri nu scot mare profit de pe urma acestei linii de productie. Atunci cand cererea creste, preturile trebuie sa creasca usor si in trepte bine gandite de marketeri si alti profesionisti.

Pe deasupra un pret poate sa indeparteze clienti prin simplul fapt ca ofera preturi atat de mici. Lumea devine suspicioasa cand preturile sunt prea mici.

Preturile pot fi crescute atunci cand deja consumatorii carora va adresati au facut deja cunostinta cu produsele sau serviciile noastre si sunt agatati. In acest punct, deja au avut ocazia sa le testeze si inteleg cu ce fel de nivel al calitatii au de-a face atunci cand ne cumpara produsele sau ne folosesc serviciile. In acest moment puteti sa treceti la un rebranding si sa alcatuiti, in mod gradual, o noua infatisare pentru produsele dvs, sa plusati cu putere si sa cresteti preturile.

Cei care va cunosc deja produsele vor fi tentati sa o faca din nou. Cei care au acces pentru prima data va vor considera o marca puternica, care a intrat pe piata in forta.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

10 afaceri pentru femei
10 afaceri pentru femei

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: preturi miciclientiafacerirebranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cat de bine iti cunosti afacerea? Analiza pietei, esentiala in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
24 Nov 2017
O afacere trebuie pregatita din timp, exact asa ca atunci cand iti construiesti o casa: trebuie ca inainte de a te apuca de constructia efectiva sa...

Ghid pentru intocmirea propriului tau plan de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Nov 2017
Succesul in afaceri apare acolo unde pasiunea si eforturile se impletesc in mod strategic si inteligent. Atunci cand concepi un plan de afaceri, ai...

Planul de afaceri, esential pentru crearea unui business de succes, echilibrat si usor de optimizat

de Alina Constantinescu
16 Oct 2017
Orice plan de afaceri, pentru a fi cu adevarat util intreprinzatorilor in conducerea unei afaceri, trebuie sa fie simplu, sugestiv, clar, aplicabil,...

Vreti sa construiti o afacere profitabila? Planul de afaceri este cheia succesului!

de Idei De Afaceri
28 Sep 2017
Importanta unui plan de afaceri bine intocmit este vitala pentru bunul mers al afacerii. Astfel, dumneavoastra veti stii cum sa va administrati...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton