Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?

de
1261 0 27 Aug. 2011
Plan de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multe afaceri se lovesc de aceasta problema foarte grava de a detine preturi prea mici fata de mersul pietei, fata de competitie, fata de disponibilitatea clientilor de achizitionare samd. Multi antreprenori sunt la capatul puterilor si nu mai doresc sa isi mentina afacerile active din cauza lipsei profitbilitatii in afaceri sau extinderea pragului de breakeven cu mult prea mult. Cauzele sunt multiple si lumea iese din afaceri fara sa simta cu adevarat ca au facut afaceri.

Am intalnit multi antreprenori extenuati de volumul de munca cu care au de-a face in afacerile lor si ma uimeste faptul ca rezista in acest fel alaturi de afaceri care ofera produse si servicii de calitate la preturi mult prea mici. Ne uitam la produse, le cumparam cu suspiciunea ca poate platim pentru ele degeaba, ne intrebam tot drumul spre casa de ce au pretul acesta asa de mic si incepem sa facem un calcul:ambalajul ar costa cam atat, materia prima cam atat .....

Problema este ca si noi realizam fara mare efort ca acesti detinatori de afaceri nu scot mare profit de pe urma acestei linii de productie. Atunci cand cererea creste, preturile trebuie sa creasca usor si in trepte bine gandite de marketeri si alti profesionisti.

Pe deasupra un pret poate sa indeparteze clienti prin simplul fapt ca ofera preturi atat de mici. Lumea devine suspicioasa cand preturile sunt prea mici.

Preturile pot fi crescute atunci cand deja consumatorii carora va adresati au facut deja cunostinta cu produsele sau serviciile noastre si sunt agatati. In acest punct, deja au avut ocazia sa le testeze si inteleg cu ce fel de nivel al calitatii au de-a face atunci cand ne cumpara produsele sau ne folosesc serviciile. In acest moment puteti sa treceti la un rebranding si sa alcatuiti, in mod gradual, o noua infatisare pentru produsele dvs, sa plusati cu putere si sa cresteti preturile.

Cei care va cunosc deja produsele vor fi tentati sa o faca din nou. Cei care au acces pentru prima data va vor considera o marca puternica, care a intrat pe piata in forta.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: preturi miciclientiafacerirebranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Planul de afaceri, esential pentru crearea unui business de succes, echilibrat si usor de optimizat

de Alina Constantinescu
16 Oct 2017
Orice plan de afaceri, pentru a fi cu adevarat util intreprinzatorilor in conducerea unei afaceri, trebuie sa fie simplu, sugestiv, clar, aplicabil,...

Vreti sa construiti o afacere profitabila? Planul de afaceri este cheia succesului!

de Idei De Afaceri
28 Sep 2017
Importanta unui plan de afaceri bine intocmit este vitala pentru bunul mers al afacerii. Astfel, dumneavoastra veti stii cum sa va administrati...

Cum ar trebui sa arate un plan de afaceri bine pus la punct? Iata 3 sfaturi esentiale!

de Idei De Afaceri
19 Sep 2017
Planul de afaceri trebuie sa implice o doza inalta de creativitate si originalitate, inovatie si putere de a distinge intre banal si remarcabil....

Cheia unei finantari de succes - un plan de afaceri intocmit perfect

de Alina Constantinescu
28 Aug 2017
Inainte de a exista efectiv, orice afacere se naste in mintea intreprinzatorului, parcurgand inca din faza de conceptie cateva etape: la inceput este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton