Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum iti definesti concurenta in planul tau de afaceri?

de
1411 0 31 Mar. 2015
Plan de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Concurenta va exista intotdeauna in lumea afacerilor. Nu o minimalizati, ci priviti-o cu seriozitate. Cunoscandu-i pe concurentii dvs., puteti elabora strategiile necesare pentru a reusi pe aceeasi piata cu a lor. Ignorandu-i sau minimalizandu-le importanta, va semnati condamnarea la esec.

Nu aveti concurenti in momentul respectiv? Fiti sigur ca ei nu vor intarzia sa apara. Investitorii si creditorii nu vor avea niciodata incredere in oamenii de afaceri care se simt siguri pe ei in mod nejustificat. Convingeti-i ca ii cunoasteti pe concurentii dvs. si ca stiti cum sa folositi punctele slabe in avantajul dvs. si ca va veti perfectiona activitatea, pentru a nu va lasa doborati de punctele lor tari.

A. Plan de afaceri - Descrierea concurentilor importanti
Descrieti-va concurentii, clasificandu-i in functie de dimensiunea lor. Aceasta dimensiune poate fi stabilita tinand seama de cifra de afaceri, de numarul de localuri, de active sau de capitalul lor propriu. Aplecati-va cu atentie asupra caracteristicilor care diferentiaza produsele fiecarui concurent, preturilor practicate de acestia, calitatile serviciilor. Aratati care sunt strategiile de marketing si tehnologiile folosite, in general, tot ceea ce considerati semnificativ.

B. Plan de afaceri - Punctele tari si slabe ale concurentilor
Stabiliti cum se prezinta fiecare concurent important din punctul de vedere al puterii financiare, numarului de localuri, numarului de ani de functionare etc.

C. Plan de afaceri - Avantajele concurentiale
Dupa ce analizati punctele tari si slabe ale concurentilor, trebuie sa stabiliti din ce punct de vedere aveti avantaje asupra lor. Stabiliti cum vor fi percepute aceste avantaje de catre clienti. in acest fel va veti putea contura mai bine nisa de piata.

D. Plan de afaceri - Modificari previzionate ale situatiei concurentei
Faceti-l intotdeauna pe cititor sa inteleaga faptul ca sunteti constient de importanta urmaririi permanente a reactiei concurentilor la modificarile pe care le sufera afacerea dvs. Ca stiti ca acestia vor reactiona la fiecare miscare a dvs.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: plan de afaceriplan afaceriafacericoncurentaconcurenti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum iti definesti concurenta in planul tau de afaceri?
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Salutare, eu detin un spatiu de peste 45 mp in Floresti. As fi interesat de reconditionare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton