Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Planuiesti o marire de preturi? Iata cum s-o faci fara sa iti pierzi clientii!

de
1787 0 16 Sep. 2012
Plan de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Planuiesti o marire de preturi? Iata cum s-o faci fara sa iti pierzi clientii!

De cele mai multe ori cand crestem preturile ne trezim cu pierderi de clienti. Acestia sunt cei care, probabil, nu vor mai reveni la produsele si serviciile noastre pana in momentul in care competitorii nostri vor creste si ei preturile si acestea vor ajunge la nivelul noilor noastre preturi.

Iata, totusi, cateva strategii care ne ajuta sa ne mentinem clientii si chiar sa ii fidelizam cu eficienta cand ne crestem preturile, strategii oferite de Geoffrey James pentru publicatia INC:

1. Aveti nevoie de un motiv credibil! Nu incercati niciodata sa cresteti preturile fara un motiv credibil, un motiv bazat pe argumente solide. Aveti produse carora le-ati sporit nivelul calitatii? Aveti furnizori care va taxeaza mai mult? Iata doar doua motive intemeiate care va permit sa cresteti preturile fara sa va pierdeti clientii.

2. Oferiti cat de multe atentionari puteti! Este esential sa nu cresteti preturile peste noapte si fara notificari. In momentul in care stiti ca veti fi nevoit sa cresteti preturile este cazul sa incepeti sa va consolidati campania de instiintare a clientilor si potentialilor clienti!

3. Protejati clientii deja existenti! "Sa presupunem ca aveti nevoie sa cresteti pretul cu 15%. Mai bine decat sa cresteti pretul in masa, cresteti pretul cu 20% pentru noii clienti si cu doar 10% pentru clientii deja existenti. Chiar si un discount pentru noul pret ridicat va spune clientilor existenti ca sunt valorosi pentru dvs si ca sunteti pregatit sa le oferiti cea mai buna oferta cu putinta", noteaza Geoffrey James pentru INC.

Desigur, daca tineti cont de aceste reguli si ridicati preturile pentru motive clare si viabile, nu pentru ca va doriti profituri mai mari, si stiti si cum sa comunicati aceasta decizie, clientii vor ramane alaturi de brandul pe care incercati sa il sustineti.


Mult succes si nu uitati sa ne adresati intrebari in caseta de comentarii! Noi va ajutam sa va conduceti afacerile cu eficienta maxima!


sursa foto: www.sxc.hu

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: marire preturicrestem preturileridicati preturile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Planuiesti o marire de preturi? Iata cum s-o faci fara sa iti pierzi clientii!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton