Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planuiesti o marire de preturi? Iata cum s-o faci fara sa iti pierzi clientii!

de Victor Oancea 16 Sep. 2012 3543
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De cele mai multe ori cand crestem preturile ne trezim cu pierderi de clienti. Acestia sunt cei care, probabil, nu vor mai reveni la produsele si serviciile noastre pana in momentul in care competitorii nostri vor creste si ei preturile si acestea vor ajunge la nivelul noilor noastre preturi.

Iata, totusi, cateva strategii care ne ajuta sa ne mentinem clientii si chiar sa ii fidelizam cu eficienta cand ne crestem preturile, strategii oferite de Geoffrey James pentru publicatia INC:

1. Aveti nevoie de un motiv credibil! Nu incercati niciodata sa cresteti preturile fara un motiv credibil, un motiv bazat pe argumente solide. Aveti produse carora le-ati sporit nivelul calitatii? Aveti furnizori care va taxeaza mai mult? Iata doar doua motive intemeiate care va permit sa cresteti preturile fara sa va pierdeti clientii.

2. Oferiti cat de multe atentionari puteti! Este esential sa nu cresteti preturile peste noapte si fara notificari. In momentul in care stiti ca veti fi nevoit sa cresteti preturile este cazul sa incepeti sa va consolidati campania de instiintare a clientilor si potentialilor clienti!

3. Protejati clientii deja existenti! "Sa presupunem ca aveti nevoie sa cresteti pretul cu 15%. Mai bine decat sa cresteti pretul in masa, cresteti pretul cu 20% pentru noii clienti si cu doar 10% pentru clientii deja existenti. Chiar si un discount pentru noul pret ridicat va spune clientilor existenti ca sunt valorosi pentru dvs si ca sunteti pregatit sa le oferiti cea mai buna oferta cu putinta", noteaza Geoffrey James pentru INC.

Desigur, daca tineti cont de aceste reguli si ridicati preturile pentru motive clare si viabile, nu pentru ca va doriti profituri mai mari, si stiti si cum sa comunicati aceasta decizie, clientii vor ramane alaturi de brandul pe care incercati sa il sustineti.


Mult succes si nu uitati sa ne adresati intrebari in caseta de comentarii! Noi va ajutam sa va conduceti afacerile cu eficienta maxima!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: marire preturicrestem preturileridicati preturile

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]