Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Planul de afaceri si organizarea personalului!

de
1717 0 26 Feb. 2012
Plan de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Planul de afaceri trebuie sa contina o sectiune de organizare a personalului, sectiune detaliata si care ne spune ce angajati detinem, ce angajati mai trebuie sa cooptam, cine se va ocupa de ce sarcini, in ce conditii si prin ce modalitati ne vom remunera salariatii.

Ca orice alt capitol al planului de afaceri, si cel destinat pentru organizarea personalului trebuie sa contina un sumar de inceput. Puteti folosi acest sumar pentru a atrage interesul unui investitor, pentru cooptarea unui expert in echipa, pentru cooptarea unui potential partener de afaceri. Toti acestia vor fi interesati sa se afilieze unei echipe de angajati profesionisti, caracterizati de abilitati si competente strategice pentru succesul afacerii.

In aceasta sectiune trebuie sa includeti numarul complet al angajatilor companiei dvs, si echipa de management care va coordona o mare parte din sarcinile si responsabilitatile centrale pentru succesul afacerii dvs.

Nu neglijati necesitatea de a adauga un grafic organizational, un grafic care sa va ierarhizeze intreaga echipa de angajati. Explicati care sunt atributiile fiecarui angajati, sarcinile, responsabilitatile, drepturile si beneficiile de care se bucura fiecare angajat.

Pentru toti angajatii deja existenti trebuie sa adaugati detalii referitoare la background-ul lor, la specializarile si experienta de lucru detinute, precum si fisele posturilor lor.

Nu neglijati spatiile goale din echipa de personal. Aveti nevoie de o echipa intreaga de profesionisti care sa acopere intregul areal de sarcini si responsabilitati. Nu neglijati nici faptul ca expertii ne recomanda sa ne permitem angajatilor sa se concentreze pe sarcini apartinand unui anumit profil si sa nu isi imparta concentrarea in mai multe directii.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





In fapt, tentatia de a coopta angajati cu multiple specializari este mare. Ne dorim angajati care sa stie si contabilitate si sa detina si cunostinte in domeniul juridica sau al fiscalitatii, graficieni care sa si programeze, copywriteri cu veleilati de relationisti samd.


Tags: plan de afaceriorganizarea personaluluiafacerigrafic organizational personal

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Planul de afaceri si organizarea personalului!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton