Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Planul de afaceri si strategiile de pret pe timp de criza

de
2014 0 05 Apr. 2012
Plan de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Planul de afaceri ramane instrumentul esential pentru conducerea afacerilor si pentru sporirea sanselor de cooptare de investitori, parteneri si experti. Planul de afaceri trebuie sa ofere si detalii importante referitoare la politica de preturi, fie ca suntem intr-o perioada de criza economica, fie ca avem parte de stabilitate financiara timp indelungat.

Planul de afaceri trebuie sa devina instrumentul pe care il utilizam si cand decidem ce preturi vom practica pentru a obtine incasari importante. Si cea mai mica decizie de modificare a preturilor poate aduce o migrare masiva a consumatorilor tinta catre alte branduri competitionale sau un razboi al preturilor intre toti cei care impart un sector al industriei in cauza.

O regula importanta pe care trebuie sa o respectam este cea referitoare la cercetare si documentare. Nu incercati sa modificati preturile fara sa fiti la curent cu strategiile de preturi adoptate si implementate de competitorii dvs principali, cu modificarile de comportament in randul consumatorilor tinta, cu preturile practicate de toti furnizorii de ale caror servicii ati putea beneficia si dvs.

In principiu, pe timp de criza, majoritatea antreprenorilor sunt tentati sa coboare preturile. Multi experti spun ca aceasta decizie este una total neinspirata pentru multe afaceri.

In cazul in care considerati ca aceasta decizie este una demna de luat in considerare, stabiliti, alaturi de profesionisti, de consultanti si marketeri, cum v-ar afecta brandul o micsorare de preturi.

O solutie viabila pentru promovarea unei strategii de preturi care sa functioneze si care sa nu implice micsorarea preturilor este cea de a scoate in evidenta produsele la preturi mici. Consolidati campanii de promovare pentru aceste produse si incercati sa le aduceti cat mai aproape de audienta dvs tinta.

O alta solutie este si cea de a oferi un pret mai scazut consumatorilor care cumpara produse de o anumita cantitate ( reducere de 30% pentru cumparaturi mai mari de 200 de lei).

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





Ambele sunt solutii care merita atentie pentru stabilirea unor strategii de preturi care sa ofere rezultate optime pe timp de criza. Ambele trebuie sa se regaseasca in cadrul planului de afaceri si trebuie sustinute prin cifre, tinte si obiective realiste.


Tags: plan de afaceriplan afaceriafaceriplanul de afaceristrategii de preturipreturi plan de afaceriplan de afaceri preturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Planul de afaceri si strategiile de pret pe timp de criza
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton