Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Planul de business al organizatorului de evenimente

de
1844 0 31 Oct. 2014
Plan de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Incepe prin a scrie totul clar, in procente raspunzand la intrebari de genul: Cati bani vreau sa fac eu cu acest eveniment? Voi avea nevoie de personal suplimentar, pentru a tine evenimentul pe roate? Cati oameni, cat timp? Care sunt costurile cu personalul? S-ar putea sa ai nevoie de stocuri suplimentare, contacteaza-i pe furnizori. Calculeaza costul inventarului suplimentar. Cum se vor impaca pe de o parte cheltuielile si pe de alta cifra de afaceri?


Nu uita sa ai un plan B. Tine cont de aspectele urmatoare: vremea poate fi rea, unele evenimente pot fi anulate, stocurile trebuie sa fie pline, sa nu ramai “in pana”, ce faci daca iti ramane prea multa mancare, daca nu s-au consumat stocurile. Listeaza acele lucruri pe care le vei face, daca lucrurile nu functioneaza conform planului.

Pe de alta parte, evaluarea este masura succesului, de unde putem extrage recomandarile pentru schimbare. Atat organizatorii de evenimente, cat si clientii, trebuie sa “cantareasca” succesul unui eveniment. Numai asa vei afla daca ai lucrat bine si vei avea si pe viitor clienti.

In timp ce organizatorii de evenimente cantaresc numarul participantilor, succesul reclamei, multumirea din randul clientilor si celor prezenti, impactul asupra business-ului local, o afacere isi masoara “fortele” in vanzari, succesul reclamei, nivelul de “racolare” a noilor clienti.

La ce intrebari poate raspunde evaluarea: Ne-am indeplinit obiectivul? Am procedat corect? Am cheltuit prea multi bani? Am putea pe viitor sa organizam evenimente mai bune? Ce as face diferit?

Urmatorul chestionar este folosit de organizatorii de evenimente pentru a analiza gradul de satisfactie din randul oamenilor si al antreprenorilor.

1. De unde sunteti?
2. Sunteti un vizitator nou sau v-ati reintors? Nou/M-am reintors/Rezident
3. Cat doriti sa stati la eveniment?
4. La ce hotel v-ati cazat? Care sunt conditiile? (bed and breakfast, motel, hotel, rulota, cu familia, prietenii, altele)
5. Cum ati aflat despre eveniment?

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




6. De ce ati venit la acest eveniment?
7. Cati bani estimati ca veti cheltui pe zi la eveniment? 0-20 lei; 21-40 lei; 41-60 lei; 61-80 lei; 81-100 lei; peste 101 lei.
8. Ce interese aveti in cadrul evenimentului?
9. Ce alte oferte v-ar atrage?
10.Ce varsta aveti? 0-18 ani; 19-30 ani; 31-45 ani; 46-60 ani; peste 61 de ani

A venit si ziua reflectiei. Revizuieste rezultatele, vezi daca ti-ai atins obiectivele. Este important sa iti evaluezi obiectivele pentru viitor. Faptul ca te-ai implicat reprezinta in sine un succes. Greselile sunt doar oportunitati de a invata mai mult. Daca transformi esecul intr-o lectie, vei deveni mai bun la organizarea urmatorului eveniment, compania ta va fi mai prospera.

Cel mai bun feedback este cel al clientilor!

Realizeaza un sondaj in randul lor. Intreaba-i ce le-a placut, ce nu le-a placut. Pune intrebari, nu rata aceasta ocazie de a-ti imbunatati activitatea.
Ti-ai indeplinit toate obiectivele?
Ai definit obiectivele cum se cuvine?
Au fost acestea masurabile?
Reinventeaza obiectivele si asigura-te ca le poti cuantifica. ti-ai depasit obiectivele?
Ai subestimat numarul participantilor?
Ai subestimat pozitia ta pe piata?
Ce anume ai trecut cu vederea?
Reevalueaza-ti modul in care intelegi un eveniment. Revalueaza cunostintele despre piata organizarii de evenimente. Reevalueaza modul in care te expui pe piata, in fata clientilor. Reevalueaza preturile.
Ai obtinut performante la care nu te-ai fi asteptat?
Ai luat in calcul toate posibilitatile?
Ai inteles publicul?
Ai inteles nevoile clientilor tai?

Apeleaza la brainstorming!

Pentru asta e nefvoie sa discuti cu colaboratorii. Vezi ce alte nevoi au clientii. Reevalueaza cunostintele despre piata.
Ai respectat bugetul evenimentului?
Asigura-te ca planifici totul cu atentie. Vorbeste cu alti organizatori de evenimente, care te pot ajuta sa ai o imagine clara.
Ai avut un personal bun?
Ai subestimat numarul celor care vor veni?
Angajeaza mai multi oameni, chiar si part time. Ai avut stocuri suficiente?
Ai verificat aceste stocuri? Ar trebui sa stii sa iti raspunzi la aceste intrebari.

Succes!


Tags: planplan de businessafacereafacerievenimenteorganizare evenimente

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Planul de business al organizatorului de evenimente
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton